Tisdagens superenkla middag..


Två av mina kokböcker som står på tavellisten från IKEA i köket..

God morgon världen!
Hoppas ni har vaknat till en lika fin morgon som jag gjort - solen tittar fram och det är sådär härligt höstigt.. Ger i alla fall mig energi och styrka att ta mig igenom denna onsdag med någon sorts känsla i kroppen - styrka att våga ta steget från det trygga och för första gången på flera månader känna att jag gjort något för MIN skull..

Igår var energin inte på topp och hela eftermiddagen var i ett enda töcken kändes det som. Men fick saker och ting gjort på jobbet även om det kanske gick lite långsammare än vanligt.. Så klockan 16,00 checkade jag ut från arbetsdagen för att ta bilen och plocka upp lilleman och sedan hem för att bara ha en lugn och skön kväll tillsammans..

Gårdagens middag vart enklast möjligast..
Färdiggrillad kyckling som jag kokade ris till och köpte en påse med "färdig" currysås - den spetsade jag dock med lite grädde, curry och annat gott... Kokade även lite sockerärtor så det var någon grönsak denna kväll..=)

Ses igen ikväll mina vännen...


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för din kram! Den gjorde mej på mkt bättre humör =) Idag känner jag mej piggare o. har hunnit vila upp mej inför morrondan.

Hur är det med dej? Har du någon att prata med när du känner dej så nere?

Kramar!

2009-09-23 @ 19:05:11
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

I dag har jag en grå och trist dag så jag förstår precis hur du känner dig...hoppas att du får ordning på allt!



Stor kram

2009-09-23 @ 19:37:00
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Mm, låter gott!



Den tavellisten har vi också här hemma i köket med några kokböcker. Både snyggt & smidigt då de altid är nära till hands.



Kraaam

2009-09-24 @ 14:23:50
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0