Lördagens festligheter..

 

 
Köpte även med mig en bukett med vita rosor hem - så fiint med färska snittblommor..

Då var det redan måndag och jag kan säga att min helg var mer än händelsefull - massa roligheter och vänner som ger mig energi och får mig att tro på mig själv..

Blev middag hemma hos mig i lördags med ungsbakad potatis, sallad och kycklingfileer - till det serverade jag en chili och vitlöks cremefraiche (egengjord - recept kommer den är grym).. Till det hade jag köpa färdiga vitlöksbaguetter (enkelt och väldans gott om jag får bestämma) sedan drack vi vitt vin och hade urmysigt.. En massa tjejsnack om allt mellan himmel och jord..=)

Självklart blev det utgång MEN inte riktigt som vi hade tänkt oss - tyvärr..
Blev ett missförstånd vart vi skulle ses nämligen (en av tjejerna gick i förväg och lämnade hem sin hund) och hon trodde vi skulle komma förbi och plocka upp henne på väg till tåget medans vi gick direkt till tåget.. Så summa av kardemumma - blev en utekväll härhemma i småstaden vilket inte är sådär jättekul men hade ju mina supertjejer med mig som tur va..

Söndagen spenderades i soffan under täcket kollandes på maraton av The Hills på MTV - sällskapet denna dag bestod av min underbara bästa vän Malin.. Vi hade en riktig slappardag som avslutades med en pizza som självklart är given en "dagen efter" söndag..=)

Njut av DIN måndagskväll och glöm inte bort att ge dina nära och kära omtanke och kärlek..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken härlig helg med vänner du haft, mysigt :o)



Kram

2009-09-28 @ 21:41:07
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ida

Måste säga igen att din frisyr passar dej verkligen! Du är jätte fin!



sv: Jaa nu ska jag ta d lugnt o. verkligen lyssna på min kropp. Har "vaknat" nu o. förstått allvaret i det hela. Kan inte offra allt för mitt jobb då jag kan komma att ångra mej resten av mitt liv. Hade aldrig förlåtit mej själv om nått hänt lillan. Hemska tanke.

Nu ska d tittas på roast på berns o. skrattas =)

Va gör du ikväll?

Kramar å tack för din söta o. värmande kommentar (som alltid)

2009-09-28 @ 21:57:25
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Miia - There´s no place like home

Låter som en lyckad lördag! Trist att ni missa tåget, men men ;) Middagen lät god & den där såsen vill jag gärna ha receptet på.



Tack för dina krya på dig-hälsningar =) Kraaam

2009-09-29 @ 09:54:55
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Vilken härlig helg:)Middagen lät urgod, likaså såsen.



Allt bra med dig denna tisdag? Här e d okej idag, febern helt borta men känner mig lite seg.

Hoppas du får en bra dag.

Kram Kristina

2009-09-29 @ 11:42:44
URL: http://fruinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0