Kräftor, kräftor och så lite blåbär...


Här ser ni lite av vår kräftfångst - kan säga att det blev totalt 200 st..

Då var jag tillbaka i verkligheten eller hur man ska uttrycka det - har vart fart och fläkt konstant nu i två veckor och känns fantastiskt skönt att landa lite hemma..

Just denna vecka njuter jag lite extra att W är hos sin pappa (han var även med i helgen på kräftsfisket) och att sambon är borta - behöver ensamtid och hämta lite energi..

Har haft en kalasbra helg med trevligt sällskap och massa god mat..

 
På väg med cyklarna på en tur till skogen för svamp och blåbärsplockning..


 
Bilden på cykeln var den jag skulle använda - pumpade däck och allt var klart
tills vi upptäckte att det inte fanns någon kedja - tror ni det blev ett och annat
skratt från killarna när de fick reda på detta.. haha



 
Utsikten från sjön som vi fikade vid mitt i skogen under vår svamp och
blåbärsplockning.. Vackert är bara förnamnet - och tystnaden när vi
satt där var helt fantastiskt.. Inte ofta man får uppleva total tystnad..



Vår fina bukett som prydde bordet under hela vår underbara helg!!

Nu ska jag alldeles hoppa i säng och få lite välbehövlig sömn efter mina hektiska veckor som inte riktigt är över - återkommer imorgon om veckans aktiviteter!!

Hoppas allt är bra med ER och är ledsen att jag inte riktigt hunnit med att kommentera men ni ska veta att jag läser och hittar insipitation och styrka i ERA fantastiska bloggar - tack för att ni finns och stannar även när jag inte riktigt hinner med - ni vet (hoppas jag) att jag snart är tillbaka!!

Sov gott och en stor kram!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Verkar som att ni haft en mysig helg!

Kram!

2009-09-14 @ 23:24:38
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ida

God morgon! Hoppas du sovit gott!

Å va ni verkar ha haft d mysigt =)Jätte fina bilder! Gott med kräftor!

Ha en fin dag! Kramkram

2009-09-15 @ 08:15:02
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

Tack. Fotona är tagna i vardagsrummet där ena sidan är matsalsdel typ. Tavlan är gammal men hänger med. Är en del av Michelangelos målning i Sixtinska kapellet som heter "Adams skapelse" där Gud fingrar på Adam. Tycker också om den + att den finns på riktigt.



Wow vilka massor med kräftor, ser nästan läskigt ut!

Snopet med cykeln förstår att de skrattade hi, hi.



Ha en skön ensamtid nu och samla massor med kraft!!



Kramisar

2009-09-15 @ 08:58:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0