Fotbollsavslutning med brännbollsmatch..


Sonen i full action under EP Cupen i somras..

Då var det redan onsdag och min morgon började inte så bra - försov mig i en hel timme.. *suck*
Men bestämde mig för att INTE stressa så jag sms:ade till bästa Anki och sa att hon fick svara i telefonen tills jag var på plats..
Tack snälla för hjälpen!!

Ikväll är det fotbollsavslutning för min älskade W och hans kompisar.. Kommer bli brännboll - föräldrar mot barn - sedan hamburgare, lotteri m.m.. En perfekt avslutning på en perfekt säsong - nu är det bara att ladda inför nästa år då killarna för första gången ska börja spela 7-manna - ser med spänning framemot det..

Ska även hinna med att plugga eftersom imorgon kväll är det skola igen - bara att bli "duktig" nu igen efter Turkiet och kräftfisket.. Måste ju erkänna att skolarbetet inte har hamnat överst på min att göra lista senaste två veckorna.. haha

Men nu så.... Bara att ta på sig glasögonen och öppna böckerna så ska det nog bli bra i slutändan.. *ler*


Ha nu en härlig onsdag med massa tokigheter - ett gott skratt förlänger livet!!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack underbara för fina ord!! :-)



vilken härlig bild på sonen, han ser ut att vara friheten själv, att han verkligen älskar det han gör!



kram

2009-09-16 @ 12:07:04
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Susanne

Så jobbigt när man försover sig, hela dagen blir förstörd. Lycka till med pluggandet!



Kraam

2009-09-16 @ 20:17:42
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ida

Va mysigt det lät med brännboll o. hamburgare =)

Hoppas ni hade det trevligt o. att det gick bra med pluggandet.

Här är det snart dax för sängen.

Kram o. sov så gott!!

2009-09-16 @ 21:17:24
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0