2009-09-30






Blommor från min 30 årsdag - alltid lika trevligt att tänka tillbaka till
MIN stora dag som vart helt perfekt..

Då har redan denna onsdag passerat och endast kvällen är kvar - som jag sagt såå många gånger innan - vart tar tiden vägen? Dagarna bara springer förbi mig i en rasande fart och jag hinner knappt med att stanna upp och njuta - helt klart något jag ska bli bättre på - njuta i vardagen lite mera..
Ta tillvara på de små tillfällena och släppa alla måsten ibland - tvätten, disken och de andra försvinner inte utan väntar snällt tills nästa dag om det skulle vara så.. ;-)
Har en förmåga att alltid vilja ha det undanplockat, fixat och "perfekt" innan läggdags MEN.. det skapar en inre stress, mindre tid för annat och framförallt mindre tid med sonen, alltså måste jag blir bättre att ta tillvara på tiden/ögonblicket här och nu!!
Njut av livet vänner man vet aldrig vad som händer imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Det har du så rätt i! Vilka fina buketter.

Kram Sandra

2009-10-01 @ 11:43:54
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0