2009-09-26

 
Tjejkväll från i somras med Anna, Helena och Ann-Marie..

 

 

 
Lite bilder från sommaren som gått..


God morgon mina vänner..

Hoppas ni haft lika bra start på dagen som jag - känner att det finns massor av energo för denna dag..
Igår var det en fullspäckad dag men frisörbesök, lunch med en kompis sedan en massa ärenden till jobbet och slutligen avslutades kvällen med en väldigt trevlig tjejmiddag.
Kände bara fyra personer av 15 vilket gör det hela ännu roligare.. MEN... tröttheten tog mig runt tio tiden så då var det bara att knalla hem och hopp i kojs..
Troligtvis behövde jag verkligen det för vaknade inte förräns halv tio idag - vilket ALDRIG händer mig. Är tjejen som alltid (nästan i alla fall) är upp tidigt även om det är helg, så känns riktigt bra att jag verkligen har sovit ut och har en massa energi som ska fövaltas på ett bra sätt denna soliga höstdag..
Är ensam hela helgen vilket jag behöver - har själv valt det så nu ska här bara tänkas på mig och ingen annan - egohelg kan man kalla det.. haha

Sitter just nu i soffan och dricker morgonen (eller ska man kalla det förmiddag) första kopp kaffe och njuter av solens strålar som tittar in på mig genom fönstret.. Tanken nu är att städa, tvätta och bara lalla runt härhemma i mjukiskläder och lyssna på musik..
Ska även ner på småstaden en sväng - behöver köpa mig ett par snygga jeans inför hösten och bestämde mig för att denna månad blir det mitt "stora" inköp.. Eftersom jag inte har så där jättebra betalt jobb så får man ta en sak varje månad - bara att prioritera och sedan får man snällt vänta tills nästa månad om det är något annat "stort/dyrt" man vill ha..

Vad händer ute i vårt avlånga land denna lördag?
På återseende senare - får se om det blev någon shopping som jag kan visa för er...
Ta hand om er och glöm inte att DU är viktigt..



Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhh vad jag saknar sommaren nu när jag ser korten, såå kul vi hade det och sååå god mat trots att det tog en evighet innan köttet var klart ;-)



Ha en skön solodag, kan vara rätt skönt ibland tycker i alla fall jag!



Massa kramar min vän

2009-09-26 @ 12:05:13
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härliga sommarbilder, kan behövas denna ruggiga lördag. Härligt med en helg och bara tänka på sig själv, det behöver man.

Må så gott



Kramen

2009-09-26 @ 12:47:08
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0