Laddar inför helgen..


Bättre bild som säger "sommar" får man leta efter.. Lånad från google.se

Sitter på jobbet och ser solen skina utanför fönstret och det blir bara varmare och varmare - såå härligt.. *längtar ut*
Ska alldeles strax korsa gården för att avnjuta min lunch ute i solen - tyvärr består lunchen av en fryspizza - fanns inget annat hemma imorse när jag och sonen som vanligt stressade iväg till skola och jobb.. Men men... Vädret överväger nästan det mesta negativa idag!!!

Som sagt - laddar inför min 30 års fest imorgon lördag som jag hoppas kommer bli super duper braq och framförallt... att jag kan koppla av och bara ha roligt... Har hjälp av min kusin med "markservicen" - vilket känns väldigt skönt - ska även ha självkostnadsbar som hon kommer få ha hand om..

Fick det mesta handlat igår vilket känns som en befrielse för inser att det är ungefär 20 saker till som måste ordnas.. Så en sak mindre på att göra listan är en skön känsla...

Det som är mest brådskande är att ordna med partytältet som tyvärr blåste omkull i veckan - måste se om det går att bygga ihop eller om det måste inhandlas ett nytt.. Åhh vad jag hoppas vi kan bygga ihop detta för jag har lånat det av en "kompis kompis" och det kostar 2000:- och köpa ett nytt - känner INTE för att lägga pengarna på detta.. Men men får se hur det går under eftermiddagen - hoppas på att sambon och Magnus på nåt sätt kan få ihop det... *håll era tummar*

Nej nu sak jag luncha innan sista ansträngningen på jobbet denna fredag..
Vad händer ute i underbara Sverige hos Er denna helg?

Tack alla som läser min blogg!!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Åh vad roligt att planera 30års fest,

tur med vädret ska du väl också få :-)



Ha en underbart fin födelsedag söting!

Massor med kramar

2009-05-29 @ 12:22:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej!



Såg i förra inlägget att du önskade tips/hjälp med bloggdesign. Jag läser en blogg där innehavaren designar bloggar: http://sweetkay.blogg.se/ Hon har en rubrik som heter "bloggdesign". Ibland lottar hon ut designer också.



Tipset är alltså att fråga henne! :)



Ha det fint!

2009-06-01 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0