Härliga söndag...


Längtar redan tillbaka även om jag bara vart hemma i 2 veckor... haha
Nästan lika soligt idag på fotbollen - men bara nästan.. *ler*

njuter jag av till max efter en effektiv helg men trevligt umgänge och även fått lite "måsten" gjort..
Fredagen började perfekt med en lunch inne i Enköping med några arbetskompisar för att sedan göra lite shopping inför vår bowling/fest på onsdag - har kommit på lite roligheter som de andra blir delgivna på onsdag.. haha
Ser med spänning framemot denna prestigefulla bowlingmatch - vi är ca 35 peroner så återkommer hur jag placerade mig men håll era tummar...

Sedan var lilleman hos sin pappa i fredagskväll - de var på Joe Labero som hade show här i småstaden - synd att man inte hade biljett var tydligen riktigt bra har jag hört... Men men kan ju inte vara med på allt.. (även om man vill)
Vi avnjöt en god pastasallad hemma med varsin iskall öl - Red Stripe - kan jag verkligen rekommendera.. Sedan fortsatte vi ner på O´learys och mötte upp en kompis - riktigt trevlig avslutning på fredagskvällen...

Lördagen bestod av handling, fix och trix inför lillemans klassfest (jag är klassmamma) sedan kl 16 - 18 var det fullt ös med 20 st 8 åringar - men gud va kul de hade och så söta... Mmm...
Sedan hem i full fart och fixa med lite mat - hade mys i soffan med lite vänner och hejade på Sverige - gick ju som ni ala vet inte så bra men vi hade hur kul som helst härhemma..
Tack mina underbara vänner och lilleman för en perfekt lördag!!

Helgen har avslutats med 4 timmar fotboll idag i solen - härligare väder får man leta efter.. Tre matcher hade W och ingen vinst - lite jobbigt men det går ganska snabbt över som tur är.. Han är såå duktig mammas kille!!

Oj oj oj vad jag har hunnit men mycket - kanske därför jag känner mig lite trött nu.. haha
Hoppas ni haft lika underbar helg som mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0