Ett till försök...


Svettig men glad Therese på Petras bar i Thailand, Koh Chang
(är i början på resan, fortfarande vit som snö haha)

att fortsätta min blogg, är nu ungefär 2 månader sen jag skrev något,, både skönt och lite ledsamt..
Måste ju säga att det blir som ett litet "beroende" att skriva av sig i bloggen, som en dagbok fast inte riktigt med alla djupaste tankar och funderingar...

Hoppas allt är bra med ER som följde min blogg och även alla andra..
Har inte hänt så mycket i småstadslivet förrutom att jag vart i Thailand med min sambo (sonen hemma hos pappa) i 1 månad - hur härligt som helst.. (kommer ett inlägg om resan med lite bilder)

Är även i full gång med planering av min 30 års dag med tillhörande familjefest och sedan i slutet av maj - fest för vännerna - inte i så stor skala dock pga plats och pengabrist.. (inte så mycket kvar efter Thailand.. haha)

Nej nu ska jag avsluta min frukostrast och fortsätta med dagens arbete - lagom mycket att göra vilket passar mig utmärkt idag, lite trött och allmänt seg..
Började med att regnet öste ner hela vägen till jobbet, det var grått och bara trist.. MEN...
nu tittar solen fram mellan molnen - hoppas den är här för att stanna resten av dagen.. *håller tummarna*

Ha en bra måndag med mycket kärlek och omtanke!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0