Blandad kompott....


Fantastisk vacker bild....

av väder kan man verkligen säga att denna dag har bjudit på hittils..
Tror det har regnat och vart soligt om vartannat en sisådär 5 gånger.. Som tur var klarade jag mig på lunchen (har nämligen lunchmatsalen på andra sidan gården)

Hmm inser att jag kanske ska skriva lite om vad jag gör på dagarna när jag inte befinner mig i Thailand och bara latar mig hela dagarna.. ha ha ha

Jobbar på ett företag som ligger 2 mil utanför Enköping (Fjärdhundra om det är någon som möjligtvis vet var denna håla ligger)  - där jag förövrigt har mitt hem och den mesta av min familj - i Enköping alltså.. Oj oj nu vart det rörigt.. haha
Jobbar som receptionist, ekonomiassistent och lite allmänt allt i allo..
Brukar säga att jag är "trivsel Tess", ser till så det finns frukt, godis att tex kaffemaskinerna fungerar m.m.
Även här alltså - blandad kompott...

Idag har jag fixat med lite nya blommor, ljuslyktor och annat - kommer nämligen en fotograf hit på torsdag - vi ska göra en broschyr att dela ut på mässor och liknande..
Undertecknad kommer även få vara med på bild så på torsdag morgon blir det lite "extra" piffning innan jobbet och väl valda kläder.. *skrattar*

Nu ska jag ta och avsluta min arbetsdag för att hämta lilleman på fritids och sedan hem för läxläsning, matlagning och städning av vardagsrummet - en helt vanlig kväll i småstaden kan man säga..

Ha de bäst alla därute i bloggvärlden!!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Fin bild!



hoppas du har en skön tisdag

kramar

2009-05-12 @ 19:53:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Riktigt fin bild:) Hoppas du haft det bra.

Kram Kristina

2009-05-13 @ 09:18:02
URL: http://fruinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0