Ballonger....



var det till max inne på mitt kontor denna morgon när jag anlände till jobbet efter att ha vart ledig igår på min 30 års dag... De hade även skrivit ut en hel hög med partybilder från förra firmafesten och klistrat upp lite här och där - hur kul som helst..

Blommor och present fanns oxå mitt bland allt annat.. (återkommer med presenten - en upplevelse utöver det vanliga)
Tack snälla min super duper bästa arbetskollegor - ni gjorde min onsdag!!

Dessutom är arbetsdagen bara halvdag - sedan lite konferens, bowling och sedan avslutas det med middag och lite fest - bussen hämtar inte upp oss förräns kl 01,00 inatt så det blir verkligen en heldag/kväll!!!

Ha nu en underbar onsdag med en massa kärlek och ta hand om varandra!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Men GRATTIS i efterskott!

Vad kul att du blev så firad på jobbet. Man blir så glad när de ansträngt sig lite extra!



Hoppas du får en trevlig kväll med bowling och allt!



Stor kram

2009-05-20 @ 15:26:30
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha vad roligt! Jag kan tänka mig att min mor var en bidragande faktor till det hela. :)

2009-06-02 @ 19:39:44
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0