Lite svårt att få kontinuitet...



Denna vas finns hemma hos mig sedan 1 år tillbaka - men i förpackningen fortfarande - kanske skulle ta fram nu till alla fina tulpaner?

inser jag att jag har med detta bloggande.. *ler*
Har nu hållt på lite mer än 1 månad och kan inte riktigt komma på om jag ska fortsätta eller inte - inser ju att OM jag ska fortsätta måste jag vara mer kontinuerlig med mitt bloggande...
Hmm ska ta mig en funderare - känns som att en del av mig gillar detta . lite uppmärksamhet och även få ner lite funderingar/tankar i skrift..
Blir ju som en dagbok för framtiden och man ser krasst på det..

Vad tycker ni? Vara eller inte vara?

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

VARA ska du, plus att du får ju packa upp vasen för sjutton. Annars ge mig den, jag skulle använda den dagligen din galenpanna ;-)



Önskar dig en fin vecka!



Kraaaamis!

2009-03-02 @ 13:51:51
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Klart du ska fortsätta blogga!

Du har blivit utmanad i min blogg! Bestäm själv om du vill vara med!

Kram:)

2009-03-03 @ 00:57:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0