Mitt i veckan.........



Så här skulle jag vilja stå en kväll i veckan och bara njuta av kärleken och ge en massa kärlek..

har det redan hunnit bli...
Tiden försvinner och jag hinner knappt med - måste bli bättre på att ta tillvara på alla små stunder i livet - verkligen blunda och njuta av att man mår bra, har ett bra liv och att det faktiskt finns människor runt omkring som älskar mig för precis den jag är!! (är väldigt dålig på att sätta mig ner och bara njuta - springer gärna runt och plockar, pysslar och ser alla måsten)
Tips på hur man kan släppa detta tankesätt - antar att det bottnar i kontrollbehov kanske??? *ler*

Nu ska jag ta tag i högen med fakturor som ligger framför mig på skrivbordet!!

Ha en fab onsdag med lite extra kärlek i tankarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0