Min första utmaning..


Denna fantastiska stad - Prag - 2 besök har det blivit och mer kommer...

har jag nu fått av härliga Ann-Louise och varför inte anta den.. *ler*

Regler:
Berätta 7 saker om dig själv, utmana 7 andra bloggare, länka till den som gav dig utmaningen och skriv en kommentar hos de utmanade.

*  Fick barn när jag var 21 år så kommer alltid vara en ung mamma vilket sonen tycker är toppen

*  Flyttade hemifrån när jag var 16 år - för att gå gymnasiet i Leksand (uppväxt i Enköping)

*  Var elitgymnast i mina yngre dagar - tills jag var ungefär 14 år

*  Jobbat som biträdande artist & crew catering ansvarig i Globen, hade en 10 år lång "karriär" där tills för 2,5 år sedan..

Klarar inte av ormar - får nästan en panikattack om jag stöter på denna äckliga, läskiga varelse..

*  Hoppat bungyjump - det coolaste jag gjort men skulle ALDRIG göra om det..

*  Vart i 3 huvudstäder22 timmar - Prag, Wien och Bratislava

Nu utmanar jag dessa härliga bloggare och självklart är det helt upp till er om ni vill anta min utmaning:

Anna

Katta

Jill

Freja

Zandra

Kristina



Kommentarer
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Å kul, gör den såfort jag hinner:)

Svar: Ja d är ju inte så jobbigt, egentligen inte värre än att slänga tidningar eller glas nån annanstans. Tycker fler borde engagera sig mer.

Kram Kristina

2009-03-03 @ 10:11:54
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Åh jag ska göra den när jag kommer hem =)



Och JA jag vill gärna komma och hälsa på någon fredag. När är det nu igen ni åker till Thailand? Vet att jag har frågat det tusen ggr nu, men glömmer ju lika fort ;-)



Stor kram!!!

2009-03-03 @ 10:27:52
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå den där ska kluras på! :-)

Ja nu vart jag oxå sugen på de hahahahhaha

Farligt juu ;-D

Ha en tippen toppen dag!

KRAMAR

2009-03-03 @ 10:56:55
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0