Mat i magen...



och allt känns lite bättre.. Mat kan verkligen göra susen ibland..
Har haft en trött, tråkig och allmänt dålig onsdag - tyvärr.. Ibland känns det som att hur mycket man än försöker så går det inte att muntra upp sig själv, önskar jag hade något bra litet "trick" när sådana här dagar infinner sig..

MEN hämtade W på fritids och genast kände jag hur hela jag blev några centimeter längre och blev varm i hjärtat - min älskade lilla kille han är underbar och det bästa som någonsin hänt mig!!
Sen..... lagade vi mat tillsammans - spagetti med köttfärssås - så fantastiskt jättegot.. *ler*



Vad händer i sverige denna kväll?

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Gud vad skönt det låter med Thailand i en månad! När åker ni?

Du får tänka på det när det känns pest.

Angående att hotta upp hemma så är väl vår köksfix mest aktuellt just nu. Vet inte när vi börjar. Annars har man ju alltid ögonen öppna.

Vill ha tallrikar från Mateus...nya kuddar, ny matta ..osv.

Vad tyckte du om Leila förresten?

2009-03-04 @ 21:54:00
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0