Tisdags aktivitet....


Bild lånad från Iittalaoutlets hemsida!

som jag ser framemot - känner att jag behöver lite inspiration till hemmet..
I Örsundsbro (mellan Enköping och Uppsala) finns det en outlet som heter Iittalaoutlet.. (hette innan Fabriksbutiken)

"Välkommen till Fabriksbutiken. Här handlar du andrasortering från våra välkända varumärken BodaNova, Hackman, Höganäs Keramik, Iittala, Rörstrand, Arabia och Fiskars. Produkterna har mindre skönhetsfel och priserna ligger minst 30% under rek förstasorteringspris. Det finns alltid bra erbjudanden hos Fabriksbutiken"

Har velat åka dit flera gånger men aldrig riktigt tagit tag i det men idag blir det en tur efter jobbet (OM det inte fortsätter snöa som det gör nu) - får se om jag hittar något som får följa med mig i bilen hem.. Känner för att pyssla lite hemma idag - kanske med lite färska blommor, några tavlor som ligger och väntar på att hitta "sin" plats därhemma m.m..

Hmm har fortfarande inte hittat någon bra plats för min Iittala vas med tillhörande värmeljushållare - förslag?


Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer nog att hitta rätt plats så småningom :). Allt är bra här uppe i snöiga Umeå. Sitter och myser på jobbet med en kopp kaffe :). Själv? :)

2009-03-10 @ 08:45:46
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/
Postat av: Zandra

Å så dem har bytt namn, många av mina Kivisar kommer därifrån. Blir ett besök om året när man ändå är på Mickelsmäss i Ö-bro!

Hoppas du fyndar!

Ha en bra dag!

KRAMAR

2009-03-10 @ 12:17:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Har en fabriksbutik här i närheten oxå. Har tyvärr bara varit där 1 gång men kom då hem med en hel del så...

Kram Kristina

2009-03-10 @ 12:45:41
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Svar: Jag ska måla ekfat från Cult Design som mina Cultkrukor står på:) Jag köpte bla massa kivilycktor och marimekkoskålar. Kram

2009-03-10 @ 13:11:03
URL: http://fruinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0