Mamma veckan...



lider mot sitt slut - imorgon åker lilleman till sin pappa - åter till mig nästa fredag..
Jag har lärt mig njuta av att ha barnfria veckor - levt såhär i 7 år nu - oj oj vad tiden går fort.. Måste säga att ibland förstår jag knappt att jag är mamma till W som ska fylla 9 år - för mig är han fortfarande liten - antar att så är det väl för de flesta föräldrar.. *ler*
Men måste säga att det är en fantastiskt känsla att se honom bli större, få nya intessen, utvecklas i skolan och att han mer och mer blir en helt egen individ med en stark personlighet som jag vet kommer göra honom till en fantastisk man när han växer upp!

Vill verkligen säga till alla "varannan vecka" föräldrar - njut av tiden MED barnen men det är helt okej att även njuta av tiden UTAN barnen - göra det man själv vill och mår bra av..
Det är i alla fall min åsikt och som sagt jag har nu 7 års erfarenhet av detta...

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Visst är det häftigt att se dem bli egna individer -man har ingen makt alls! Då är det värt all möda. Söt kille och du gör rätt i att njuta den fria veckan -då är du mer mamma till honom på mammaveckan.



Kram

2009-03-05 @ 20:27:10
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0