30 års mys med tjejerna............


Jag på topphumör hos Anna för några veckor sedan - var tanken även
denna lördag att vara på detta strålande partyhumör men.....

blev inte riktigt som jag tänkt - började i lördags på dagen - kroppen kändes tung och allmänt lite halvsliten. Var på Dop i D:s hemstad och var inte den mest sociala kan jag meddela - tur att det var mycket folk så jag kunde "försvinna" lite i mängden.. *ler*
Sedan bar det av hemåt - D stannade för en utekväll med några vänner - för 30 års mys med tjejerna - Maria, Malin och självklart födelsedagsbarnet själv - Ann-Marie..
Hon hade piffat klart i sin nyinköpta lilla etta på stan - såå himla fint - trodde inte att 24 kvadrat kunde känns rymligt och stort - bra jobbat tjejen!!


Men runt elva tiden var det bara att tacka för mig och bege mig hemåt - mådde inte alls bra och kände hur febern var på intågande.. Väl hemma vart det Ibumetin, varmt te med honung och soffan framför någon dålig film som jag inte ens kommer ihåg namnet på.. haha

Även söndagen gick i samma stil - halvdålig och allmänt sliten.. Orkade mig i alla fall till Maxi för lite inköp så magen slapp vara hungrig.. Efter lite mat började jag känna mig något bättre..*skönt*
Idag måndag är det ok men inte helt bra - huvudvärk och lite ont i kroppen - får se vad som händer under dagen helt enkelt..

Hur har Er helg vart?
Ha nu en bra dag i detta ruskiga, gråa och slaskiga väder (i alla fall härhemma i Enköping)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det verkar vara lite poppis med soyamjölk. Jag dricker det för att skona min mage. Kör på Alpro soya, den är godast enligt mig:)



Hoppas att du får en bra vecka. Kraam

2009-03-09 @ 09:15:02
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Jill

Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll och att du får en fin vecka. Kram

2009-03-09 @ 09:51:37
URL: http://www.wegerup.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack snälla, vad glad jag blir! Tyvärr bakar jag alldeles för sällan! Tycker det är så meckigt att baka hemma- gammal restaurangråtta som man är... Helt andra ytor och att bara kunna slita fram slangen och spola av när det blir skitigt- liiite svårt att göra det hemma i lägenheten ,-)



Låter supermysigt! Skönt att inte ha några större planer och ta dagen som den kommer! Följer lillkillen med också?



Visst är det grått här i staden!? Blää! Förutom det är det bra! Plugga, plugga, plugga!



Krya på dig! =)



2009-03-09 @ 10:07:59
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Zandra

usch, låter inge vidare.. Hoppas verkligen att du piggnar på dej så att du får en bra vecka ;-)

Ja jag försvenskade Brunch till Frunch, funkar det med minsann.. haha

Krya på dej!

KRAM

2009-03-09 @ 12:05:24
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0