2009-06-04



Klokren text!! Bild lånad genom google.se

Då var det redan torsdag och min vecka utan WIlliam har bara sprungit förbi - känns som att jag inte fått någonting gjort men så är inte fallet - som tur är ska sägas... *ler* Hmm undra varför det ibland känns som så - att man inte fått något gjort men när man tänker efter så har man ju faktiskt det? *konstigt*

Har sedan hemkomsten från Thailand haft väldigt mycket att göra och känner fortfarande att det händer saker hela tiden - fantastiskt roligt eftersom jag älskar när det är lite action runt omkring mig MEN......

Börjar känna mig trött, sliten och att det inte finns någon tid över till mig själv och min familj - känns lite som att allt sådant kommer i andra hand vilket för tillfället inte alls är bra....

Då tänker ni säkert... Ja men vad är problemet - bara att avboka det andra, familjen ska ALLTID komma först.. Självklart är det så - de kommer alltid först i mitt hjärta och kommer ALLTID vara viktigast MEN i vissa perioder finns det annat som är viktigt - tyvärr nu så känns det som att allt sådant kom på samma gång.. Känner mig lite nere, uppgiven och handfallen, tyvärr måste jag säga för egentligen tycker jag att det är såå kul att ha fart och fläkt omkring mig...

Måste nog ta mig en fundering över livet och hur jag mår - vad JAG kan göra för att må bättre och INTE hamna i denna situation igen att allt annat tar överhand över mig och mitt liv - att jag tillåter det bli så...

Kanske inte måste göra alla MÅSTEN varje dag, eller alltid vara den glada och positiva varje minut - utan att det är helt okej att vara ledsen, nere och våga tro på mig själv - att jag är stark och klarar mig vad som än händer..
Mmm mycket som man kan fundera över - hoppas ni andra har en bra torsdag - här hänger regnet i luften och kommer nog snart börja trilla ner utanför mitt fönster...

♥ En bra sak denna torsdag.... ♥
Bara 1 dag kvar tills min älskade son W kommer hem - han får mig att bli fantastiskt lycklig.. Ingen kan få mig så glad, arg, ledsen eller känslosam som han - vilken kille jag har och längtar efter att se honom bli äldre och allt som kommer med det!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vilka bra reflektioner gumman,

va rädd om dig :-)



Klart du ska åka och handla en kanelbulle eller två...



Kram Anna

2009-06-04 @ 13:04:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Therese - Småstadslivet

Tack Anna!! Mmm tror det blir en bulle efter jobbet.. mumma

2009-06-04 @ 13:55:03
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Man kan känna så där ibland. Att man vill så mycket men inte orkar hålla humöret på topp trots att det mesta är kul. Ta några dagar och ha "tråkigt" så känns nog allt lättare sen.



Kram

2009-06-04 @ 15:55:06
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hihi jojo pigga o glada vi iallafall efter den kvällen :-)

Vilken kanon helg du fick och klänningen var ûber fin på dej!

Hoppas du får en bra kväll.

KRAMAR

2009-06-04 @ 16:45:05
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Man får vara ledsen ibland. :)

2009-06-04 @ 16:56:37
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Therese - Småstadslivet

Ann-Louise: Ja ibland går livet inte på räls.. Var en bra idé att ha tråkigt några dagar, tyvärr svårt för bästa vännen har 30 års kalas på lördag.. Men efter det kanske.. Ha en bra kväll!!

Zandra: Förstår att ni hade kul, det syntes..=)

Tack för komplimangen - älskar verkligen klänningen!!

Evelina: Mmm man får väl det.. Men skitjobbigt när man väl är där.. Ha en bra kväll så ses vi på lördag!!

2009-06-04 @ 18:17:37
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0