Premiär

                                       

Jaa...
Då har jag efter mycket funderande valt att försöka mig på detta med bloggande.
Tycker väldigt mycket om att uttrycka mig i skrift - har ibland svårt att få fram mitt syfte i stundens hetta när man pratar eller diskuterar - då är det underbart att kunna sätta sig i lugn och ro och kunna uttrycka sig med rätt ord och utan att onödiga missförstånd uppstår.
Min "lilla" vision med detta är att se om det finns någon/några därute som uppskattar min syn på livet och vardagen i en småstad med allt vad det innebär..

           

Börjar med att visa sonens födelsedagspresent i oktober - helt nyrenoverat rum - tyvärr inget bra "före" kort, missade totalt att det faktiskt kan vara av intresse såhär i efterhand.. =)
Men här får ni i alla fall en liten hint om vilken färg det var innan, ska även tilläggas att där skrivbordet står var en stor rund flottfläck ca 30 cm i diameter.. Hmm kan ju bara spekulera i hur det kommit dit...
Kommer återkomma till vår lägenhet, har nämligen gjort total makeover på hela lägenheten - bara badrummet kvar - vilket kommer ske i april.. *stort stort leende*

Ni kan ju bara gissa vilket ishockeylag som står högst upp på listan hemma av både den lilla och den stora killen?
Även jag håller ju på detta fantastiska ishockeylag, Leksands IF.

Kommentarer
Postat av: Freja

cool vägg!

2009-01-20 @ 16:48:11
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Therese - Småstadslivet

Freja:

Tack snälla..

Det var den han ville ha så självklart fick han det i 8-års present.=)

2009-01-20 @ 18:03:16
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0