Thailand





Den 1 april går planet från Arlanda för att sedan spendera 1 månad i detta fantastiska land - Thailand - tillsammans med min sambo - längtar..

Börjar vår resa med att åka till Koh Chang, (landar i Bangkok) en kompis till oss som driver en bar där sedan 2 år tillbaka - Jalla Jalla heter den -ska bli härligt att få en inblick i henne liv därnere, nog helt annat från stressen här hemma i Sverige.. 

Har en fundering på att åka över till Kambodja eftersom det bara är ca 1 timme med buss till gränsen, någon som har erfarenhet ev Kambodja, är det värt ett besök i några dagar?

Nu ska jag återgå till mitt älskade arbete, tillbaka på min "vanliga" plats idag - receptionen -  allt är tillbaka i rätt ordning som jag vet uppskattas av vissa på jobbet.. =)

Hoppas ni har en fantastiskt bra torsdag för det har jag, energin sprudlar och känner mig pigg och på ett fantastiskt bra humör!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åååå va härligt!

kul att ha nåt sånt framför sej att längta efter dessa gråa "vinter" tider ;-)

Tack o ha en härlig torsdag du med.

KRAm

2009-01-22 @ 13:33:04
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Therese

Oh, låter helt underbart! Speciellt nu när det är så trist väder här och det är det säkert när ni ska åka också.

2009-01-28 @ 13:54:42
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0