Tiden försvann...

Då var jag tillbaka efter 2 dagars frånvaro - vet inte riktigt vart tiden tog vägen - i lördags var jag till Katrineholm som jag skrev om i ett tidigare inlägg och hade det hur bra som helst - vart en hel del tjejsnack.. =)
Tack snälla K och T för god mat och trevligt sällskap, nästa gång blir det hemma hos mig!!

Började söndagen med att gå upp i bra tid för att äta lite frukost och sedan bege mig hemåt, sambon var hemma och jag längtade, hade inte setts sen förra måndagen nästan 1 hel vecka - länge...
Resan hem var riktigt avkopplande, hög fart och hög musik som strömmade ut ur högtalarna - ska även erkännas att det vart en och annan skönsjungande rad från undertecknad - tur att ingen satt bredvid och lyssnade..
Detta pga att jag är fantastiskt dålig på att sjunga, ingen taktkänsla och framförallt tondöv.. *ler stort*...
..  men kul tycker jag i alla fall att det är - vilket ibland överväger att det låter sådär..

Väl hemma vart det soffan och en hel massa vinterstudion på SVT - är väldigt sportintresserad och följer en hel del sådant på tv:n.. Denna eftermiddags höjdpunkt var skidskytte, både herrar och damer..
Grattis Helena Jonsson till din 2:a plats!!


Bild lånad från: Daylife Photo

Snart VM i denna otroligt underhållande sport - ni kan ju gissa vem som kommer sitta klistrad framför tv:n under dessa mästerskap..
Vad tycker ni om sport - är det någon annan som är lika stort fan av skidskytte som mig?

Nu ska jag ta tag i högen av fakturor som ligger på mitt skrivbord..
Ha en fantastisk bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tittade in via Annas sida. Ser att du gillar skidskytte. Då är vi två i allafall! Tycker det är så spännande att följa så mina helger och ev. träffar planeras utifrån tv-tiderna ibland..så jag ser också fram emot VM!

Titta gärna in på min blogg också!

Ha en bra vecka

2009-01-26 @ 10:47:10
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Då é vi 3 som gillar d. Helgerna viks åt detta:) ser helt klart fram emot vm:) vi får följas å hela vm.

Kram Kristina

2009-01-27 @ 21:18:57
URL: http://fruinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0