En middag senare..


Bild lånad från google..

Vart inte riktigt som jag tänkt mig denna fredagskväll - solo som jag är så tackade jag ja till en middag hos min älskade vän K och hennes sambo D - tack för en fantastiskt trevlig kväll..

Är nu hemkommen efter god mat, gott vin och en perfekt  fredagskväll.. Känner mig ganska trött, inte så konstigt eftersom klockan som varje morgon ringde 06,05 imorse.. Gäsp..

Tur att det är lördag imorgon, sovmorgon alltså.. Ska kolla på kakel till vårt badrum som ska renoveras under april - när vi är i Thailand..
Kollade lite i veckan, men det finns helt sjukt mycket att välja på..
Har lite tur - min kusin jobbar i kakelbutiken här i småstaden så hon ska hjälpa mig att på något sätt komma på vad vi vill ha, får se imorgon om jag blivit något visare.. haha

Sedan ska jag iväg på en liten tripp - hälsa på en kompis i Katrineholm - såå kul eftersom vi inte setts på över ett år.. Längtar redan nu..

Tack för idag!

Jättekul att se ettt visst intresse för min alldeles färska blogg, hoppas fler hittar hit och lämnar små avtryck..
Kommer komma lite mer än bara info om mig och mina dagar - ska bara "komma in" i detta

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

SV: Tack det samma gumman!



Vad kul och träffa Kajsa, jag har träffat henne en gång frö några år sedan. Hoppas ni en trevlig lördag!



Kraaam

2009-01-24 @ 00:01:06
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0