En helt vanlig kväll...


Jag på vår semester i varberg i somras - underbar sommarstad som jag mer än gärna återvänder till.

Litet snabbt inlägg....
Idag har vart en helt vanlig kväll med en tur till Ica och sedan hem med en dödshungrig W, blev smörgås för honom innan maten annars hade det nog blivit en riktig tjurskalle resten av kvällen.. ha ha

Middagen bestod av kyckling med ris och creme fraiche smaksatt med vitlök, citron, chili, salt och peppar, verkligen att rekommendera - passa til det mesta.

Sedan plocka undan, igång med diskmaskinen, läxläsning och in med lilleman i duschen - även hunnit vart på tennisträning efter jobbet/skolan..
Så som sagt...

En helt vanlig kväll i småstaden och mitt liv....
Hör att jag låter lite negativ men det är absolut inte så jag vill framställa detta inlägg - älskar att ha en helt vanlig kväll tillsammans med min underbara son som jag älskar mer än något annat - han är den coolaste, varmaste och snällaste som finns..

Tack för idag..
Sov gott och när vi öppnar våra blå imorgon är det fredag - helgen är nära!

Kommentarer
Postat av: jelica

Jag jobbar i Danmark på företag i biluthyrningsbranschen, på deras huvudkontor. Nu ska jag börja 40% ute på fältet, alltså på Kastrup flygplats :) Kul att du tittade in! :)

2009-01-23 @ 07:05:21
URL: http://jelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0