Bilar....

är bara till besvär - i alla fall när det får för sig att sluta fungera kl 06,45 på morgonen i snöoväder...
Som tur är hade jag precis hunnit svänga in på lilla vägen - annars hade jag blivit stående på riksväg 70..
(för er som inte vet är det den vägen som går från Enköping upp mot dalarna)

Som ni förstår var det verkligen ingen rolig start på dagen - men eftersom jag har världens bästa arbetskamrater så löste sig det så bra det kunde - ett samtal sedan behövde jag bara vänta några minuter till min räddare i nöden anlände.. Så nu står lilla Hondan ute på gården och får skämmas lite - men eftersom jag jobbar på en arbetsplats med många killar så ska de kolla om de kan hjälpa mig - håller mina tummar på att det är något litet fel.. Annars får jag lifta hem med någon snäll själ idag och låna D:s bil imorgon..
Ska ringa verkstaden som finns här i närheten och hoppas på att de har tid med min bil OM det nu är så att de inte kan laga den här på jobbet...

Oj oj oj vilken fantastisk start på denna dag - men det kan bara bli bättre...
Hoppas ni också har vitt utanför era fönster för det har jag.. *ler stort*

Kommentarer
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Nej ingen snö här inte:( Kan du skicka ner lite kanske:)

Ha en bra dag! Kram Kristina

2009-01-29 @ 09:14:25
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Zandra

NU blir jag ju så nyffis på vart du bor, när nu nämner E-köping i riksväg 70 sådär, känner jag ju så väl igen mej ;-D

KRAMAR

2009-01-30 @ 11:46:57
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0