Afterwork öl....




blir det idag direkt efter jobbet - vilket alltså innebär kl 15,00 (har ju lyxen att sluta tidigare varje fredag)..
Vad händer i era liv denna helg?

Själv så kommer båda mina killar hem - härligt.. Längtar...
Sedan idag som sagt afterwork någon timme sedan hem och äta middag och kolla Let´s Dance i soffan med massa mys.. *längta*

Imorgon tjejkväll/inflyttningsfest hos en kompis - längtar massor för har inte träffat några av tjejerna på väldigt länge.. Känns som att min familj får klara sig lite utan mig men det tror jag kommer gå alldeles galant - blir så ibland men men kommer ju en ny helg om endast 7 dagar - man ska ta tillvara på livet och vad det har att erbjuda.. =)

Ta hand om er och njut av livet varje minut - vet aldrig vad som händer imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0