Tyvärr måste jag flytta..








Lite bilder från mitt slott.. Sonens åsikt idag när vi kollade på lägenheten
var, men mamma då måste vi ta med min fina tapet.. haha
Han är ju bara väldens bästa!!

Nu är huset som jag bor i sålt och köparna vill inte ha någon hyresgäst så från 10 mars är jag bostadslös, känns riktigt jobbigt för jag älskar min lägenhet, bor som en prinsessa och lilleman har trädgården att vara i och spela fotboll, leka m.m..

Har bott här sedan sista maj förra året, började då med att måla om allt i hela lägenheten så det känns lite som "min" lägenhet fast jag bara hyr men som sagt nu måste jag flytta och det gör ont..
Men får försöka se det som något bra, att det vart en spark i baken för egentligen bor vi på helt fel sida om stan om man ser till W:s skola och kompisar..

Var och tittade på en lägenhet idag, en 2:a på 60 kvm som var riktigt bra planerad plus att den ligger i rätt område.. Skulle kunna ha matrummet som sovrum till mig, väldigt trångt men ändå en "egen" hörna och slippa sova i vardagsrummet..

Här har ni lägenheten..
Vad tycker ni om den - ska jag för första gången våga satsa och köpa något?

Så om det är någon som läser min blogg och bor i Enköping och har en lägenhet till salu eller att hyra ut, hör av er - öppen för det mesta som har 2 eller 3 rum och kök!!

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa nån timme innan sängen och min bok ropar på mig..




Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var väl en fin och mysig lägenhet. Slå till, det kommer att bli jättebra ska du se ;o)

Man ska inte vara rädd för förändringar säger jag som är livrädd för min flytt till Skåne ;o)

Nej så rädd är jag inte längre, känns som ett nytt liv börjar i Skåneland, så kanske det blir för dig också :o)



Kram på dig vännen

2009-12-03 @ 21:47:15
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0