Småstadstjejen på besök i storstaden..






Här har ni super pinglorna som hade en toppen kväll!!
Tyvärr har jag inte så mycket kort - dåligt batteri i kamera, orutinerat.. haha

Åhh jag sitter här hemma och bara njuter av livet just nu, var en toppen trevlig fredagskväll tillsammans med Ann-Louise.. Vi började med att gå till Muggen som ligger i Götgatsbacken på lite after work och en massa att prata om..
Kändes verkligen från första sekund som att vi hade massor att prata om och som vår peronkemi klickade - precis som Ann-Louise skrev så var jag ganska så säker på det innan jag med.. Vilken tur att vi fick till ett möte för nu kommer det bli fler möten med en massa tokigheter..=)

Sedan fortsatte vi till Gamla Stan för att äta middag på Agaton, men eftersom vi inte riktigt hade koll på var den låg så vart vi 10 minuter sena - då hade hovmästaren redan "gett" bort vårt bod ÄVEN fast det på hemsidan står att de håller bordet i 15 min..
Sedan var hans attityd riktigt dålig så vi vände i dörren och bestämde oss för att inte lägga ner våra pengar eller energi på det stället..

Vart en annan mysig restaurang istället där maten var fantastisk och är glad i efterhand att vi bytte..=)
Kvällen gick så fort, hade gärna fått vara lite längre men eftersom jag åker tåg så var det bara att anpassa sig efter SJ:s tidtabell..

Tack för en toppenkväll tjejen - måste helt klart göras om snart igen!!

Redan söndagskväll och jag har bara vart hemma denna dag, började med mysfrukost med lilleman sedan städat, tvättat och nu väntar en film om Johan Falk, den första - hoppas verkligen den är bra för det är kvällens manliga sällskap för mig.. haha

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad kul att ni klickade du och A-L! Fina kort på er båda. SNYGG sminkning du fått till förövrigt!



Snällt att du fick en så söt present också, och GOTT med saffrans biscotti!



Nu är det duschdags, kraaaamis

2009-12-07 @ 21:18:49
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

det låter osm att ni fick en härlig kväll tillsammans. Så kul att träffa någon som är lätt att prata med. Timmarna brukar srpinga iväg då.

kram

2009-12-08 @ 13:52:06
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0