♥Min älskade W som är så stark och modig..♥


Min fina kille från turkietresan i september..

Då är det redan onsdag och jag skulle egentligen bara jobbat till kl 10 idag, hade tid med lilleman på akademiska kl 11 hos neurologen för att prata om hans migrän, även gå igenom huvudröntgen som vi var iväg på för några veckor sedan..
Men fick ett samtal från sköterskan sent igår eftermiddag om att doktorn tyvärr är sjuk så vi fick en ny tidfredag istället, gör inte mig så mycket men då kan inte hans pappa följa med så jag måste åka själv.. Är inte alls förtjust i sjukhus och tycker det är jobbigt, framförallt när det gäller W och hans problem..

Utöver detta med migrän så är han född med ett hjärtfel - hål mellan förmaken vilket sedan han var ungefär 3 år är konstant på ca 4,2 mm. Är inte direkt stort men det finns ändå där, har även två förträngningarkroppspulsådern, men det är inget man kan göra något åt utan endast gå på undersökningar och hålla koll på det..

Sedan har vi även under förra veckan hunnit vara hos tandläkaren för W har korsbett, i princip innebär det att man biter snett i sidled. Vilket de tror kan påverka hans migrän så nu ska han få tandställning, men de var så snälla så vi tar det efter jul..
För med denna tandställning kan man inte äta allt, så för att han ska kunna äta allt gott under jul så väntar de - hur skönt som helst..

Vi har diskuterat detta hemma en hel del och summan av kardemumman så är vi överens om att detta är nåt bra, även om det kommer göra lite ont och vara obehagligt så är det väl värt det om huvudvärken kan bli bättre, det är även lilleman med på..=)

Min älskade son är så tuff och stark - gnäller nästan aldrig över alla dessa sjukhusbesök m.m..
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och längtar varje dag efter dig när du är hos pappa!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Så fin son du verkar ha. Och tapper. Förstår att det gör ont i modershjärtat...

Hoppas allt blir bra!



kram

2009-12-09 @ 14:03:12
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hoppas att alla problemen löser sig. Jag har haft tandställning och även om jag skämdes över den i två år så ångrar jag inte för en sekund att jag fick den. Två år med den och resten av livet med fina tänder.



Ditt lilla charmtroll är en riktig kämpe!

Kram

2009-12-11 @ 13:55:28
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0