Kvällsmys..




Njuter till max av sista året med jul och mys i lägenheten...

Denna afton bjuder inte på så mycket här hemma i småstaden.. Blir en bara vara kväll med mjukisbyxorna på, håret uppsatt i en knut och raggsockorna värmandes om fötterna..
Ska deeutom dricka av det underbart goda teet som jag fick av Ann-Louise i fredags och avnjuta hennes goda biscottis, har 2 st kvar som jag sparat.. =) Tack vännen, de var grymt goda!!

Har även hunnit en sväng till ÖB och inhandlat mig några flyttkartonger, lika bra att börja när tid finns, vill inte behöva tänka på det under jul och nyårshelgerna.. Då vill jag bara njuta av lite ledigt, umgås med sonen, familj och vänner..

Ha en härlig kväll mina vänner för det ska jag, har även en hög med inredningstidningar som bara väntar på att bli lästa, perfekt sällskap till mig ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Samma klädsel här och raggsockarna på! Mys, borde nog värma lite glögg också nu när man är ledig i morgon. Skoj att du gillade biscottin och teet. Satte i mig en hög själv i går...blev sugen på nått gott!

Läste om W och tandställningen. Bea hade en i 2,5 år och det var värt varje sekund säger hon! Så fint blev det och hon slipper sin bettskena hon sov med innan. Hon åt det mesta men kunde inte tugga tuggummi och gnaga revbensspjäll ;-)



Klart vi ska ses efter jul och hitta på något skoj, men får ju mersmak liksom. Få se om de hör av sig från Agaton eller om det bara är snack?



Ha det bra fina du och jag är glad att jag träffat dig!



Kramar

2009-12-09 @ 19:13:17
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag måste också ta tag i packningen men det får bli efter jul, vill inte ha en massa kartonger stående när vi firar jul här med släkten ;o)



Kram

2009-12-09 @ 21:39:35
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh...låter som riktig myskväll.

Härligt:-)



Själv kämpar jag just nu med mitt pepparkakshus. Aj aj aj...det var svårare än jag trodde:-)



Ha en fin torsdag!

Kram

2009-12-10 @ 13:42:35
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter som en riktig myskväll!

Själv sitter jag i kostym än på jobbet, men längtar tills jag också få ta på mig raggsockorna =)

Jag hoppas du har framför dig en riktigt bra helg!

Massa kramar

2009-12-10 @ 20:43:19
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att du haft en riktigt skön kväll, blir mycket nyfiken på vad det är för thé du fått av Ann-Louise :-) Vill gärna veta!



Sov sött och ha en skön fredag, kramar!!

2009-12-10 @ 22:56:12
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0