Fredag och bloggdejt..


En av mina fina bilder från The Studio..
(har fortfarande ingen sladd till kameran, därför bjuder jag bara på gamla bilder MEN ska ordnas nu i helgen så jag kan visa er min och Ann-Louise mysiga kväll)
Hej alla glada!!

Idag är en riktigt bra dag, var längesen jag kände mig såhär glad och sprallig inför en helg (om man bortser från Milanoresan) och det känns fantastiskt..
Känns som att livet faktiskt kan vara bra även om man har vänt upp och ner på det mesta och nu även är bostadslös från sista februari..

Börja denna helg med en bloggdejt i Stockholm med finaste Ann-Louise, först ska vi gå på lite after work och sedan avsluta kvällen med middag på Agaton - en italiensk restaurang i Gamla Stan..
Precis vad jag behöver, lite tjejsnack och även lite fart och fläkt, hoppas på mycket folk ute så jag riktigt får njuta av storstadspulsen för några timmar..
Sedan när vår kväll är klar så blir det tåget hem till småstaden igen för en god natts sömn och sovmorgon imorgon.. Åhh längtar...

För er som läst i min blogg innan så vet ni att jag jobbade hela förra helgen så har inte vart ledig på nästan 2 veckor nu, vilket känns så därav lite av min lyckokänsla inför denna helg..

Ha nu en härlig fredag ute i partyvimlet, på after worken eller hemma med en massa fredagsmys!!
Ta hand om er mina vänner och ge någon när och kär en extra kram och visa att ni bryr er och tycker om - kostar ingenting och jag VET hur man uppskattar det lilla extra!!

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Hej gumman,



Vad tråkiga nyheter att ni inte får bo kvar i lägenheten. Jag var inne och tittade på den andra och den såg ju jättefin ut. Ljus och fina golv och den verkar välskött och såg fräsch ut.



Hoppas du får en superkul helg!

kram

2009-12-04 @ 13:37:03
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken snygging, du är allt lite lik Nicole Kidman på den bilden :-)



Vad kul med bloggdejt med gulliga Ann-Louise och dessutom på en fredagkväll när man verkligen kan koppla av med vin, god mat och trevligt sällskap. Det kommer säkerligen att bli en kanonkväll!



Ha en riktigt härlig kväll & helg, kramar!!

2009-12-04 @ 17:07:17
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilken fin bild på dej!!



Hoppas du och Ann-Louise har riktigt trevligt!

Kram

2009-12-04 @ 21:20:28
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0