Fredag 2009-12-11


Här har ni mig denna morgon, myser runt härhemma och njuter av
av en kopp kaffe till ljudet av lite julmusik..

Då har vi ännu en helg framför oss och det känns så himla skönt.. Denna fredag bjurder på blandad kompott för min del, både roligheter och även lite jobbiga utflykter. Är ledig nu på morgonen några timmar, har tagit lite komp timmar för att vid tio tiden hämta upp lilleman på skolan och sen åka till Akademiska sjukhuset för att träffa en läkare angående hans migrän.

På ett sätt skönt att läkarna tar oss på allvar men är inte kul att åter igen åka till Uppsala, är som jag skrev innan inte så förtjust i sjukhus, tycker det är jobbigt att bara vistas i dessa lokaler. Denna gång är dessutom inte hans pappa med så jag får försöka vara stark och inte visa mina känslor för lilleman..
Men han är så stark min kille, gnäller nästan aldrig utan gillar läget helt enkelt..

Sedan efter sjukhusbesöket så ska vi antagligen åka hem till min pappa på lite fika, jag ska även få en ny dator och den gamla ska fixas iordning så ska W få den i julklapp - är något som står högt upp på hans önskelista - en alldeles egen dator.. Har det väldigt bra för min pappa jobbar med datorer, har egen firma så han fixar allt sådant till oss.. Så årets julklappar från honom blir vasrsin laptop - inte helt fel..=)


Kvällens klänning.

Sen ska det fixas och stylas - är nämligen årets julfest med jobbet ikväll.. Som jag sett framemot detta, god mat, underbart sällskap och dessutom en massa tokigheter och tror nog vi kommer dansa en hel del..
Blir den rosa klänningen som jag köpte innan resan till Milano som kommer pryda mig i afton, tillsammans med en snygg makeup, rosa naglar och höga klackar..

Vad händer hos er mina vänner?
Ha nu en härlig fredag och ta tillvara på dagen för den kommer aldrig igen!!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: cecce

God Morgon!

ja du har en hel del på schemat denna fredag...både roliga och mindre roliga saker som du själv säger.



Vilken lyx att ha en pappa som jobbar med datorer. Inga dåliga julklappar ni får:-) Så kul!!



Hoppas du får en trevlig kväll! Jag ska också på glöggpartaj med mina arbetskompisar i kväll!!!



Ha det så bra!

Kramar!

2009-12-11 @ 09:28:02
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Lycka till idag

Så fin du är i klänningen

2009-12-11 @ 09:50:58
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Det kommer gå bra i Uppsala, förstår dig dock, gillar inte heller sjukhus :S



Hoppas julfesten blir kul senare ikväll coh du är ursnygg och kvinlig i rosa klänningen, du kommer lätt vara fiiiinast på hela festen!



Ang nyår så är inget spikat ännu, jag är sugen på att ordna middag hemma, men vet inte ändå... veligheten själv ;-) Hojtar till om det blir något i vilket fall!



STOR kraaaaam och trevlig helg!

2009-12-11 @ 10:23:22
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till på sjukhuset idag!



Och ha en toppenkväll i din supersnygga klänning :).



Kram

/Anna

2009-12-11 @ 10:27:35
URL: http://ochliterosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0