Veckans händelser som avslutas med en bloggdejt..


Det här längtar jag till - snö och ett vintrigt sverige..
Bild lånad från google.se

God morgon vårt frostiga Sverige..
Blir varm i själen av att det är kallt ute, bara snön som fattas... Är så glad för sonens skull att det blivit kallt för det innebär att marken frusit och att han INTE behöver vara ute och leka på rasterna i en stor lerpöl och komma hem och se ut som han har tagit ett lerbad..haha

Denna vecka har det vart full fart kan man säga. Måndagen spenderades som jag sa innan i sömnarnas värld, i alla fall nästan..=) Sedan så har jag hunnit storhandla - lilleman hade sån tur att han fick spela tennis med sin pappa i 1 timme och slapp följa med, han gillar inte att åka och handla haha..
Men vem gör det när man är 9 år?

Sedan bjöd onsdagen på ett morgon möte på jobbet för att sedan avslutas med en tur till Uppsala med bästa Anki för att shoppa till jobbet på bla IKEA. Tog oss mer än halva dagen och mitt i allt insåg jag att tiden inte riktigt räckte till,  det var bara att ringa till mamma och be dom hämta W på fritids och se till att han fick middag och sedan iväg på tennisträning..
Tur att man har sina nära och kära som ställer upp för en i vått och torrt - jag älskar er!!

Insåg dessutom nu att det redan är torsdag frukost och det känns riktigt skönt, längtar tills lördag morgon då jag kommer kunna sova tills jag vaknar, härligt härligt..

Vill dessutom passa på att önska Anna och hennes man en supertrevlig helg i Paris, njut till max vännen - längtar redan efter att få se bilder och höra hur ni haft det!!

Sedan på fredag händer det nåt riktigt kul, ska träffa finaste Ann-Louise på ett glas vin (eller två kanske, eller vad säger du?) och även lite mat tror jag..
Ska bli så fantastiskt kul att få träffas "på riktigt" efter att ha följt varandras bloggar i sedan i januari tror jag det är..
Får se vad kvällen bär oss, men ska sätta mig och kika efter någon mysig restaurang/bar som skulle kunna passa oss.. Förslag någon?

Nu ska jag inta min medhavda frukost och njuta av en kopp kaffe!!
Ha en underbar dag och glöm inte bort att DU är viktig, att DU ska njuta va livet varje dag!!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken underbar bild, vem vill inte ha vinter ;o)

Jag fick nyss veta att det aldrig är snö i Skåne utan bara regn och blåst, inte så roligt :o(

Visst är det härligt att man har nära och kära som kan hjälpa till när man behöver :o)

Hoppas du har en bra dag



Kramen

Lite avis att du ska träffa Ann-Louise i morgon, skulle gärna varit med på ett hörn ;o)

2009-12-03 @ 13:08:47
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ska ni äta här i stan så rekomenderar jag Kungsbacken eller StarLounge, helt klart!



Kram!

2009-12-03 @ 13:32:50
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hej vännen snart skidskytte igen - herrar idag ha, ha!

Agaton i Gamla stan verkar urmysigt! Där tillbringar jag gärna några timmar med god mat och vin...tänker inte bestämma nu hur många glas jag ska dricka men minst två verkar bra ;-)



Ska vi boka bord och vilken tid passar dig? Jag är hemma i morgon med så jag kan när som, känner mig ok och med lite vila i morgon med så är jag laddad igen!! Det ska bli kul att ses och umgås på riktigt. Sen behöver jag ut och luftas känner jag och inte bara köra fredagsmys i tvsoffan ;-)



Kram så länge!!

2009-12-03 @ 16:37:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej tjejen!



Vilken härlig bild,

hoppas allt är bra.



Hoppas du & ann-louise får det riktigt kul i morgon

kramkram

2009-12-03 @ 17:04:21
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

TACK GuLIGASTE VÄNNEN för reseönskningen, jag hoppas vi får några härliga dagar i Paris!



Ledsen att jag inte svarat på datum om ev. båttripp kom jag på NU skäms på mig Vilka datum sa du nu igen? =)



Önskar dig en underbar helg och en trevlig date med Ann-Louise!



Puss & Kraaam

2009-12-03 @ 18:45:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Susanne

En bloggträff skulle vara jättekul :o)



Kramen

2009-12-03 @ 19:59:48
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0