Lite om det mesta...

Min present till mig själv - Leilas fantastiska a "piece of cake"..

 

Godkväll mina vänner..

Är precis hemkommen från jobbet, lite senare än vanligt för tiden bara försvann, helt plötsligt var klockan fyra medans jag var inställd på halv fyra - ganska skön känsla ändå måste jag erkänna.. Ska dessutom jobba lite nu, vi har nämligen julfest på fredag med jobbet och jag är en av de ansvariga och ska hitta på 24 olika frågor, de ska vara kluriga, roliga och inte för svåra..

Hjälp mig säger jag bara, känner mig lite panikslagen över detta, ska ju passa de flesta och ändå vara ett kul inslag denna afton, men som den positiva tjejen jag försöker vara.. Det löser sig alltid till det bästa..!!! Ska i alla fall bli en grym kväll med god mat, superb underhållning och dessutom kan det nog bli en och annan sväng på dansgolvet - precis som det ska vara på en julfest med jobbet!!

Kvällens middag har jag inte bestämt mig för ännu vad det blir, lutar åt omelette och sedan pytt i panna till matlådan imorgon, enkelt och väldans bekvämt.. Är inte barnvecka så då kan man vara lite lat och göra det som JAG vill och känner för..

Nu äntligen har jag fixat en sladd till min gamla kamera som tyvärr inte tar några superbilder, men det får fungera tills ekonomin tillåter en ny kamera - man ska vara glad för det man har och inte tvärtom..

En annan sak som hänt denna tisdag är nog tyvärr att det inte blir lägenheten jag tittade på, är inte riktigt med på priset känner jag, diffar på 40 000:- som jag känner att jag inte vill öka upp mitt bud med, ska fundera över natten i alla fall och se om drömmarna kanske kan hjälpa mig på vägen!!

Nu har jag bara babblat om det mesta, ingen direkt röd tråd i detta inlägg men men där har ni min dag och kväll.. Ta hand om er och varför inte njuta av ett glas glögg ikväll, det ska jag!!

Kramar från en ruggig småstad som trånar efter snö...

 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jaa lite snö vore väl verkligen på sin plats ;-)

Hoppas du blir klokare av drömmarna och du vet ju att allt löser sej med tiden.

Du är bra, Du klarar de här tjejen.

Kramar

2009-12-08 @ 19:48:52
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Typiskt att det skulle bli budgivning...men sov på saken så brukar tankarna klarna!

Kul med lite frågor på festen..även om jag inte kommer på några nu. Hade några roliga förr, vet ej var nu, med olika teman. Tex att komma på kryddor typ - är lik en elektriker = kanel, blomma på sjön = rosmarin osv.



Hoppas inspirationen spirar =0)



Kramar

2009-12-08 @ 21:14:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Den boken står på min önskelista... så jag får vara riktigt snäll nu :).



Hoppas en god natts sömn får dig att känna vad som känns rätt! Det tror jag det gör! Du vaknar säkert imorgon med svaret och upptäcker förhoppningsvis samtidigt att stan är full av snö:)!



Kram och ha en mysig kväll!

/Anna



2009-12-08 @ 21:46:09
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej gumman!

Om du saknar snö, så är du mer än välkommen att hälsa på mig! Jag har så det blir över, är så otroligt less på att borsta bilen varje morgon... Så kom hit och hjälp mig =)

Hoppas du haft en bra vecka, själv har jag varit begravd i jobb.. Men nu börjar det lugna sig.

Vi (jag och cicci. mittfonster.blogg.se) ska ha bloggträff den 9 jan och det skulle vara väldigt skoj om du vill komma! Det kommer gå av stapeln i Kristianstad. Fundera på det! =)

Hmmm, frågor till p-fest... Kanske, "om du skulle förlora ett sinne för resten av livet, vad skulle det vara? Syn, hörsel, smak etc..."

Massa kramar

2009-12-08 @ 23:08:59
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

God morgon!

Nej Agaton har inte hört av sig ännu...väntar med spänning eller så är de helt värdelösa helt enkelt!!



Kramar

2009-12-09 @ 10:07:43
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0