Bra start på dagen..


Bild lånad från wordpress.com

God morgon mina fina bloggvänner!!
Hoppas ni Er morgon startat på bästa sätt med en stadig frukost, kanske en morgontidning och ett glatt humör. Min morgon har hittills vart toppen - pigg när klockan ringde 06,15 och kom för en gångs skull upp utan att snooza en endaste gång.. *ler*

Har sedan hunnit med enhel del på jobbet denna morgon.. Handlar frukt m.m varje måndag efter jobbet så tisdagsmorgnar består av att göra iordning fina fruktkorgar och OM vi har godis se till att det hamnar på rätt plats annars kommer kollegorna och undrar vart är deras godis?? haha

Har godis varannan veckan medans frukt finns det jämt - om det är slut så ser jag till att köpa mera - riktigt bra förmån!!

Uppdatering gällande min resa: Har ännu inte bokat men känner mig inte så stressad för det är 2 veckor kvar tills vi ska åka.. Igår fanns det dock 1 resa till Kreta med utgångspris 1898:-/person men jag väntar lite till och ser vad som kommer.. Om det är någon som vet en bra resa till ett bra pris - hojta till!!

Nu ska jag återgå till mina arbetsuppgifter som till att börja med denna dag består av att ta hand om en massa fakturor och sedan sortera in en massa papper i olika pärmar som ligger och samlar damm på mitt skrivbord.. !!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Inredning

Härlig frukost vännen:)Å jag vill oxå resa, underbart.



Hoppas du får en bra dag.

Kram Kristina

2009-08-18 @ 09:48:20
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: Ida

Hoppas du får en bra dag =)

2009-08-18 @ 12:08:05
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0