Oroväckande förkylning...



Behöver massor av C-vitamin just nu..

God dag på ER härliga bloggvänner...

Hoppas er dag fick en härlig start bra med en god frukost, rykande hett kaffe/te och varför inte som jag med lite ljudbok på vägen till arbetet.. =) Har efter nåt år äntligen testat detta med ljudbok för första gången i somras - positivt överraskad och är perfekt att ha i bilen, på gymmet eller varför inte en stund innan man somnar!!

MEN.... tycker ändå att en riktigt bok är snäppet bättre - har ni förslag på någon som jag kan ta med mig på semestern? 
Anna jag kommer definitivt ta med mig EGO Girl av Carolina Gynning - ska inhandlas snarast!! =)

Har tyvärr blivit förkyld och det känns inte sådär jättebra men hoppas det värsta är idag och imorgon för då hinner jag bli frisk till nästa onsdag.. Bara att åka hem efter jobbet och proppa i sig C-vitaminer och vila så löser det sig nog till det bästa..

Kramar från en snuvig Therese...

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då! Inte kul me förkylning! Hoppas du kännet dej piggare snart!

Ja vi ska kolla va d är för kön på den lille =) Längtar massor! Tror inte riktigt ja har fattat helt fullt ut att d växer ett litet liv i min mage :P

Hoppas d går bra att jobba! Krya på dej kramar!

2009-08-26 @ 14:19:47
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Evelina

Jag har Egogirl, den kan du få låna av mig om du vill så slipper du springa iväg och köpa den.

Kram!

2009-08-26 @ 15:26:30
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag har också EGO girl so du gärna får låna, dock kommer vi väl inte ses innan du åker.



Krya på dig gumsan och knapra C-vitaminer, det brukar funka!



Kraaaam

2009-08-26 @ 15:41:45
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas du inte ligger sjuk nu :(

Krya på dej allt du kan!! Kramkram

2009-08-26 @ 21:45:37
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

Hoppas för allt i världen att din kur hjälpte och att du är piggare. Ingen vill väl åka utomlands småkrasslig när man äntligen får åka.



Jag har inte lyssnat på ljudbok heller men det måste ju vara pe´rfekt i solstolen eller när man kör bil.



I dag har jag laddat nya d-vitaminer genom att sitta i solen hela dagen och läst!! Skönt att det fortfarande kommer fina dagar.



Ha det bra! Vilken dag åker ni?



Kramar

2009-08-27 @ 16:17:28
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0