Helgens aktiviteter...


♥ Min älskade W...♥

Fotbollsturnering är precis vad som står på min agenda i helgen - eller i alla fall hela söndagen vilket gör att lördagkvällen blir väldigt lugn.. Samling 08,20 på söndagmorgon för att sedan ta oss ut till Hummelsta och årets upplaga av EP-Cupen - ska bli riktigt roligt..

Förra året blev hela EP-Cupen inställd pga allt regn som kom - alla fotbollsplaner i Enköpings kommun stängdes av under ca 1 vecka.. Så nu är det första gången som W och hans lag är med - kommer väl stå vid sidan av och skrika mig hes av hejaramsor m.m.. haha

Har inga planer i övrigt vilket känns helt fantastiskt bra - har tyvärr en förmåga att alltid ha hela helgerna uppbokade med olika saker vilket gör att jag känner mig stressad och inte riktigt kan njuta av helgerna och umgänget med vännerna.. MÅSTE bli bättre på att inte boka in allt för mycket utan ta det lite som det kommer helt enkelt..

Antar att det bottnar lite i mitt kontrollbehov - vill ju gärna ha koll på det mesta omkring mig för att kunna koppla av och må bra - men ni hör ju själva att det blir lite dubbelmoral i detta!! Hmm tål att tänkas på hur jag ska lösa detta på bästa sätt...

Har en liten fundering på att äta kräftor ikväll men har inte tagit upp dessa i frysen så vi får se hur det blir med det - annars vet jag inte alls vad som ska ätas ikväll.. Förslag?

Ha en bra fredag!!

Sedan vill jag tacka alla som kommenterar mina inlägg - blir såå mycket roligare att blogga när man får respons - läser era bloggar varje dag och får inspiration av Er!!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh tack snälla du för fina ord!!!

hoppas det går bra på turneringen i helgen =)

kram!

2009-08-07 @ 10:11:31
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Evelina

Min helg är så uppbokad så jag undrar vad ordet ledig eller helg betyder! :) Hoppas att du får en bra helg och att W inte blir alltför ledsen över att få stryk av min lillebror på söndag ;) Mamma är inte riktigt nöjd över att det startar så tidigt eftersom vi ska på 50-års fest imorgon!

Kraam!

2009-08-07 @ 11:56:34
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jg har också varit på en hel del turneringar i mina dar, både hockey och fotboll och kommer ihåg det som glada minnen nu även om det var tidiga morgnar ibland. Nu är barnen så stora så det är inte på samma sätt längre men man fick en social gemenskap med de andra föräldrarna som var kul!



Känner igen det där med kontrollbehov...behöver träna på det själv så jag vet vad du sliter med.



Ha en fin helg!!



Kramar

2009-08-07 @ 12:44:49
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0