Fotbollssöndag..


W i full action under söndagens fotbollsturnering... Min älskade son som
imponerade fantastiskt mycket på mig under denna dag..

Japp då var det tisdag och jag har hämtat mig från måndagens miss som höll på att sluta i en hjärtattack för mig.. Men men allt gick bra till slut så nu ska jag sluta gräma mig över mitt misstag och inse att ingen är perfekt och det är OKEJ!!

Nu tillbaka till söndagens fotbollsturnering ute i Hummelsta där killarna vara fantastiska i värmen.. Mycket vattendrickande, doppa huvudena i en hink full med vatten och även mycket peppning från ledare/föräldrtar bidrog till en grym söndagsförmiddag på fotbollsplanen..

Hade samling 08,20 innan i Enköping för att sedan gemensamt ta oss ut till Hummelsta..
Sedan var det 4 timmar med fotboll, härlig gemenskap, picknic och en massa hejarop från alla "fotbollsmammor" och pappor.. =)

Sonens lag vann alla sina 3 matcher vilket självklart resulterade i överlyckliga barn och stolta föräldrar.. Det hela avslutades med att killarna springer på en lång rad hållandes i varandras händer och gör vågen till oss föräldrar - fick rysningar på hela kroppen och nästan en tår i ögat.. De har blivit så stora och utvecklats enormt mycket - komemr ihåg för 4 år sedan när fotbollsskolan startade - ett gäng 4 åringar som bara irrade runt som yra höns.. Sötisarna!!!

Denna dag avslutades med 3 timmar ute i Bredsand med enmassa bad och sol - helt enkelt en underbar söndag!!

Nu ska jag återgå till mina fakturor !!
Ta hand om er och ha en underbar tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0