Då var man tillbaka!!!


Såhär ser jag ut denna söndag efter att ha vart riktigt förkyld sen i onsdags,
känner mig nu mycket bättre men tyvärr inte 100% ännu..


Vill börja med att säga....

TACK TACK för alla era fina och uppmuntrande kommentarer - värmer i hela själen att NI mina bloggvänner lägger ner en extra tanke på mig även om jag inte varit aktiv på era sidor de senaste dagarna.. LOVAR att ta igen det så snart jag bara kan!!

Hur har er helg vart - någon rolig shopping eller härliga utflykter?

Har vart riktigt lugnt härhemma sedan jag senast bloggade.. Sambon kom hem i torsdag som en överaskning - tyvärr då till en väldigt trött och sjuk Therese. Men var trevligt att få lite sällskap och någon att gnälla lite till att man känner sig som sju svåra år.. haha

Kände mig lite piggare i lördags när jag vaknade som tur var - även om man är sjuk så kan jag känna mig lite rastlös och instängd.. Orkade då i alla fall följa med sambon en sväng till Uppsala - han hade hittat två bilar han ville kolla på. Är ju inte direkt den ultimata att ha med på sådant och få bra åsikter/synpunkter om - kollar mest in färgen och om den är "snygg" i sin helhet.. Hmm någon som känner igen sig?

Är väl det där med män/kvinnor - skiljer oss lite på några punkter.. *ler*

Söndagen började med en kopp kaffe och ambitionen om att plugga lite - vilket faktikst jag gjorde tils det tog "stop" - förstår inte riktigt mina uppgifter och behöver akut hjälp.. Får ta med mig böckerna till jobbet imorgon och fråga de som kan detta med ekonomi hur jag ska tänka för imorgon kväll är det nämligen skola igen.. Perfekt att de flyttade torsdagens lektion tills imorgon eftersom jag åker på onsdag och dessutom missade förra veckans lektion!


Här har ni mina kompisar för 1 år framåt.. =)

Nu ska denna donna hoppa i kojs för en god natts sömn för att åter inta arbetet imorgon - vilket känns riktigt kul och inspirerande!!

Åter igen - tack söta ni för alla fina kommentarer!!
Ta hand om ER och ERA nära och kära - tänk på att livet är till för att levas!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0