Fotboll och födelsedagsfest..



Då var lördag och vaknade av regnet som smattrade mot mitt sovrumsfönster. På ett sätt ganska mysigt men eftersom W ska spela fotbol i 3 timmar under eftermiddagen så käns det inte så mysigt just idag, Bara att hoppas att det blir uppehåll till eftermiddagen så killarna slipper bli dygnsura och kalla..

Kvällens aktivitet är som så att min kusin E har fyllt hela 24 år och hon har bjudit hem lite folk och ska bjuda på plockmat, gott i glasen och en trevlig kväll.. Eftersom hon bor i Västerås så tar jag bilen för att kunna åka hem när jag känner för det - även lilleman ska med och tror inte han kommer vilja stanna sådär jättelänge.. haha

Precis nu när jag skriver hör jag åskan utanför fönstret - känns sådär när killarna ska ut på en helt öppen fotbollsplan - får se hur detta kommer sluta!!

Måste även köpa med mig en liten present - vet inte riktigt vad ännu - måste ut och få lite inspiration..

Kramar från småstaden..

Kommentarer
Postat av: Evelina

kl.11 imorgon blir kalas! Åh gud vad gott med Vita elefanten. Ses imorgon!

Kramar!

2009-08-22 @ 11:36:27
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker d är så mysigt att läsa din blogg =) Du skriver så inspirerande. Hoppas d har slutat regna nu o. att du får en härlig dag! Kram

2009-08-22 @ 12:02:46
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Annas inspiration

Nä men här har vi ju vad du ska hitta på gumman :-)



hoppas ni har uppehåll så att W & grabbarna slipper bli blöta.

Fest låter kul,

kör försiktigt!



kramar Anna

2009-08-22 @ 14:14:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0