2009-08-18


Vykort som jag för några veckor sedan köpte på Ike tillsammans med dessa
enkla vita ramar - passar perfekt i mitt kök..




Dessa 4 böcker fyndade jag på Ica Maxi innan sommaren för 10:- st..

Då har jag äntligen fått tillbaka min dator och den är som ny fast i gamla skalet.. Tar inte längre 10 minuter att starta den, den säger inte hela tiden till att det finns virus m.m...
Har insett nu vad man är beroende av sin dator, bara att koll upp ett recept till kvällens middag försvinner - måste planera allt lite mer och tidigare.. =)

Antar att detta är våra I-lands problem men ändå väldans skönt att ligga här i soffan med laptopen i knät!! *ler*

Hur har ni det, vad har hänt i helgen?
Själv så har det vart full fart men lyckades ändå ta det lungt igår söndag, sambon åkte vid 17 tiden så då hyrde jg mig en film - Australia med Nicole kidman och Hugh Jackman.

Hade ganska höga förväntningar på denna och de infriades mer än väl.. Självklart grät jag som ett litet barn på slutet - förstår inte att allt som har med kärlek och göra får tårkanalerna att fyllas för att sedan svämma över ner på mina kinder..

Helgen bestod av svärmors 60 årsdag i fredags som avslutades med en natt i Leksand hos våra vänner som jag inte sett på nästan hela sommaren.. Vaknade runt åtta tiden i lördags morse och började dagen med en het kopp kaffe med utsikt ut över Siljan - fantastiskt att få börja dagen på detta sätt - ladda en massa energi..

Sedan iväg till affären för att inhandla ingredienser till min västerbottenpaj som jag lovat mamma att ta med mig till lördagskvällen kräftskiva, som för örigt var hur trevlig som helst.. Avslutades med en kväll/natt ute på lokal med mina underbara vänner Malin och Ann-Marie..

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig på hela helgen - missade det totalt tyvärr...

Nu ska jag äta lite glass med chokladsås och titta på Friidrott - älskar som jag skrivit om innan idrott i de flesta former men friidrott är lite extra roligt!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vad kul du har haft det och grattis till "nya" datorn! Man är ju beroende eller...!?



Ja du vi är lika där med idrottsgillandet. Snart kommer ju skidskyttet igång också men Vinterstudion och allt...en orsak att gilla vintern, men nästan den enda ;-)



Kramar

2009-08-17 @ 20:27:40
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trot eller ej men det blev inga tyger. Det jag ville ha var slut :( Men jag gick givetvis inte tomhänt därifrån. Blev bla. en ny matta till kidzens rum.



Hur går det med utlandssemestern? Hittat något?

2009-08-17 @ 21:20:26
Postat av: Ida

Jätte fina vykort, blev skitsnyggt!

Trevlig blogg förresten =)

Sov gott!

2009-08-17 @ 21:21:07
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0