Underbara helg..



Hej mina vänner..
Då var det redan söndag och jag sitter i soffan efter en helt fantastiskt helg i Sthlm, har precis hämtat sonen som vart på kalas och nu är han på sitt rum och tittar på film medans jag snart ska göra lite våfflor..:) Perfekt söndags middag när lunchen intogs sent för både mig och lilleman..

Startade denna helg med att sluta redan vid lunch i fredags, åkte direkt till frisören för att göra mig lite extra fin inför helgen och dess olika små möten och evenemang..
Sedan bar det av mot storstaden och en kväll på Tyrol, Bandit Music Awards var evenemanget för kvällen.. Var riktigt kul med liveband, även om det inte riktigt är min musiksamk så hade jag en toppenkväll med mycket folk, god mat och en en och anna svalkande drink.. Måste säga att det är riktigt kul att göra nåt "annat" ibland, nåt som går utanför ens egna ramar och tankar angående vad man kan göra en helt vanlig fredagskväll..

Lördagen började perfekt, lång välbehövlig sovmorgon, fantastiskt frukost och sedan njuta av Sthlm och dess omgivningar, även om det var från bilen så måste jag säga att vilket underbart fantastiskt vacker huvudstad vi har och om man tar sig en tur lite utanför så slås man av vidderna och just nu den vackra snön som ligger över vårt avlånga land.. Som vanligt bara försvinner tiden och helt plötsligt började det bli kväll och mitt nästa stop för denna helg var Hammarby Sjöstad hos min fina vän Anna..
Där välkommnades jag av en massa ljus, som alltid en stålande Anna och en massa prat om livet.. Sedan lagade vi middag som sedan avnjöts tillsammans med lite rödvin, en massa skratt och ännu mer pratande..
Sedan vart det finalen i Robinson som stod på menyn tillsammans med fantastiska äppelknyten som Anna serverade med vaniljsås.. Mmm precis vad man behöver efter en middag, dessert som stillar sötbehovet..;)

Tack vännen för i helgen, för dina reflektioner och tankar och för att du är du!!!


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack själv gumman, jag har tänkt på vår lördag och på hur mycket jag tycker om dig!!! Tack snälla får både skumpan, kloka ord och mysig sällskap!



Kraam kraaaam

2010-02-02 @ 18:38:53
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

vilken go och omtänksam mamma du har som gör matlåda även till dig.



Låter som en härlig helg i stan!



kram

2010-02-03 @ 16:27:16
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0