Sista lediga dagen..


God morgon mina vänner!!
Har precis vaknat efter ett riktigt god natts sömn, slöt mina blå innan halv tolv igår, är påfrestande att inte göra nånting vettigt på hela långa dagen.. *ler* Vart som ni förstår en väldigt lugn dag, lilleman åkte till sin bästa kompis och jag gick runt härhemma och skrotade i mjukiskläder och var inte alls lockad av att bege mig ut i kylan..

Men vif 17 tiden skulle jag hämta killarna, var övernattning härhemma som stod på schemat.. Då var det bara att hoppa i lite snyggare kläder, på med mascaran och sedan gömma sig under mössan, halsduken och jacka, fy satan vad kallt det var och min älskade lilla Honda startade utan problem som vanligt, det är min kompis det..=)

Imorgon är det tillbaka till vardagen som gäller, känns på ett sätt riktigt skönt men samtidigt lite tråkigt, är ju förbaskat skönt att vara vara hemma och njuta av att kunna göra vad man vill när man vill..
Men som sagt tillbaka till rutinerna, vardagen och livet, har absolut ingen ångest över att börja jobba för jag tycker verkligen det är kul att jobba MEN... Har lite ångest över att behöva gå upp 06,00 varje morgon igen, det är mindre kul..

Nu ska jag göra frukost åt småkillarna och en kopp kaffe till mig själv, sedan så får vi se vad som händer denna söndag i småstaden, tror det blir en hel del tittande på tv, är ju Tour De Ski, skidskytte m.m.. =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Här blir det också en lugn söndag, kanske jag packar någon kartong till ;o)

Ha en bra dag



Kramen

2010-01-10 @ 09:21:43
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0