Helgens minisemester går till Leksand..


Är just nu halva priset på Cult Design på Tygriket här i Enköping, blir nog
en tur dit på måndag och se vad som kan tänkas få följa med hem..=)
Bild lånad från flowerteam.se


Äntligen är det helg, precis kommit hem efter att ha hämtat upp min lilla kille - såå skönt att ha honom hemma igen efter en vecka med saknad.. Min älskling börjar bli så stor, hela 9 år och det första han gör när vi kommer hem är att sätta sig framför datorn, inte mysa och gosa med mamma - undra varför? haha
Får helt enkelt acceptera att han blir större och att gos med mamma kanske inte står högst på listan en fredag eftermiddag, men sen i soffan framför Lets Dance tar jag igen allt jag saknat en hel vecka.. *ler stort*

Som ni ser på min rubrik så ska vi iväg på en liten minisemester imorgon, en tur till Leksand och hälsa på underbara vänner som det var alldeles för längesen vi träffade, ser verkligen framemot lite avbrott från vardagen.
Som jag skrev i mitt förra inlägg, ta tillvara på tiden och vara mer aktiv, detta är ett resultat av mitt försök till nytänkande.. Sonen trodde vi skulle åka redan idag och blev sååå besviken att han måste vänta tills imorgon, han hade sett framemot detta hela dagen sa han.. Söta älskade W..!!!

Ikväll blir det lugnt härhemma i småstaden, ska dra ett varv med dammsugaren alldeles strax och även svabba golven tror jag, känner inte att det är så noga, ska ju snart flyttta så lite skit i hörnen stör mig inte.. MEN.. behöver ju inte skaffa mig ett harem av dammtussar som tittar på mig var jag än rör mig härhemma..haha

Middagen kommer bli hemmagjord pizza (allt fanns i frysen/skafferiet) - försöker så gott det går "äta ur" frysen av två anledningar, dåligt med pengar och känns onödigt att släpa med en massa mat till nya lägenheten.. Måste säga att man (i alla fall jag) har väldigt mycket mat i frysen som jag inte ens visste, även i skafferiet.. Har denna vecka ENDAST handlat bröd, mjölk och pålägg och ändå har jag vart mätt och belåten.. Bra för ekonomin och lådorna i frysen börjar bli halvtomma!!

Ta hand om er mina vänner och ta tillvara på tiden!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tack fina du! Vad kul att du länkade såå stort också.

Låter mysigt hemma hos dig med pizza och gos i kväll. Blir typ samma här men ännu mindre barngos, var ett tag sen även om Oscar behövt några kramar nu i dagarna.



Ser dig mer än gärna nästa helg. Rogers bror fyller år på fredag och jag vet inte vilken dag vi ska dit på "kalas" än. Spelar dag någon roll för dig? Får kolla upp det snarast och återkomma helt enkelt.



Ha så kul på din minitripp. Eller det är väl en bit till Leksand? När är det du flyttar?



Stora kramar!!

2010-01-22 @ 18:25:12
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ha en jättemysig minisemester!

Kram

2010-01-22 @ 21:25:05
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Har också en nioårig son härhemma så jag förstår precis vad du menar. Datorn drar mer än mamma. Ibland:-)



Hoppas du får en trevlig vistelse i Leksand i morgon. Känner en fd arbetskollega som flyttat dit från skåneland:-)



Kramar

2010-01-22 @ 22:27:50
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 18:42:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0