Modell för en dag..




Här har ni resultatet av min dag - vad tycker ni??

God morgon bloggsverige!!

Hur har er första del av denna vecka vart?
Själv så känns varje dag som en halv evighet - med tårar, funderingar, reflektioner och allt annat som hör till när en stor förändring i livet händer..

I söndags hade jag en lite annorlunda aktivitet inbokad - var på The Studio i Västerås för att vara "modell för en dag" tillsammans med min partner in crime - Malin..

Var där 12,30 och trodde då självklart att vi skulle få bli sminkade och fixade ganska snart men så vart icke fallet.. Hade läst och blivit informeade om att det skulle ta 3-4 timmar men det slutade med att det tog 6 timmar - alldeles för lång tid för att jag skulle känna mig helt nöjd..

Efter ca 2 timmars väntan var det dags att gå in till sminket vilket var riktigt kul, få bli sminkad av ett proffs och under tiden se vad smink kan förändra ens utseeende - resulatet föll mig i smaken och tror kanske jag ska börja använda smink lite mera även i vardagen..
För er som inte vet så är jag "a´la naturelle" för det mesta - undantag när jag ska på fest eller vill känna mig lite extra fin - men som sagt nu när man är singel igen kanske lite smink i vardagen borde bli en vana??

Sedan var det till att vänta i ca 30 minuter på att få komma in till fotografen som heter Gustav, hur bra som helst, gillade verkligen han och hans personlighet - väl därinne var han kungen medans vi var som bambi på hal is men klarade oss i slutändan galant - se bilderna..=)

Sedan ännu mer väntan i typ 1,5 timme för att få titta på sina kort och sedan välja vilka man ville köpa - dyrt som f-n var det men köpte 3 st kort i alla fall, blev 825:-..

Summa kardemumma av denna dag är godkänt MEN skulle inte göra om det, alldeles för lång väntan och inte sådär jätteimponerad av upplägget - hade högre förväntningar helt enkelt!!

Ta hand om er och tänk på att DU är viktig, att DU mår bra och är lycklig - ingen annan tackar dig för att DU inte tänker på dig själv - om du är lycklig sprider du glädje och kärlek omkring dig!!

Kommentarer
Postat av: Fru Inredning

Å gumman vilka helt underbara bilder, så vacker du e:)



Jag hittar min inspiration bla i tidningar men oxå på olika bloggar och jag försöker alltid ta nånting och göra det till mitt eget. Tusen tack för alla dina snälla kommentarer, du e guld värd.



Ha en underbar dag.

Kram Kristina

2009-11-12 @ 14:23:38
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: Evelina

Åh, sådant där har jag velat göra i flera år, älskar den första bilden på dig, den är grym!



Haha, ja nu ska jag ju äntligen få dem, dessvärre har jag fått lite kalla fötter. Vet inte om det har och göra med att det som sagt nu är på riktigt och inte för skojs skull. Aja, det blir nog bra det där. :)



Håller tummarna för att allt löser sig, det vet du! Föresten kommer jag cykla förbi dig idag, ska till farmor och äta kl 17.



Kramar



2009-11-12 @ 14:58:39
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: HIlda

Vad fina bilder :D

2009-11-12 @ 15:26:22
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Min favorit var den första. Verkligen proffsig!



En kul grej att göra och får sätta sig själv i fokus men det kräver oxå bra organisation. särskilt när det kostar så mycket som det gör.



kram

2009-11-12 @ 16:54:50
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Min favorit var den första. Verkligen proffsig!



En kul grej att göra och får sätta sig själv i fokus men det kräver oxå bra organisation. särskilt när det kostar så mycket som det gör.



kram

2009-11-12 @ 16:54:53
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Min favorit var den första. Verkligen proffsig!



En kul grej att göra och får sätta sig själv i fokus men det kräver oxå bra organisation. särskilt när det kostar så mycket som det gör.



kram

2009-11-12 @ 16:54:54
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så himla snygg du är!

Jag ska också till The Studio den 26/11, ska bli spännande :o) Men dessa väntetider låter inte roligt, får hoppas att det är bättre en torsdag!



Kram

2009-11-12 @ 22:19:06
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vilken kanonpingla!! Kul att få prova på och att få en "riktig" make också. Susanne bjöd med mig den 26 så det ska bli spännande...hoppas jag! Känner mig inte som en fotomodell precis men de kanske kan få till mig med lite retuchering ha, ha!



Vad säger du om en fredageftermiddag/kväll? Har lite saker inplanerade några fredagar innan jul och du har väl W också men vi kan nog hitta något som passar snart?! Vi ses väl på nått trevligt ställe inne på stan?



Hoppas det ordnar sig med boendet. Synd att det också skulle ske nu, men allt har en mening tror jag.



Kram

2009-11-12 @ 23:12:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Du är en riktig snygging!



Hoppas du mår bättre!

sv: vårt hus är ett omgjort villa västergötland från Borohus, det är 179 kvadratmeter stort.



ha det så kul på bloggträffen i Öret!

stooor kram

2009-11-13 @ 22:18:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0