Julinspirerad...




Bilder lånade från en av mina favorittidningar - Allt i Hemmet..

Det är i princip vad min dag bestått av, en massa städning och tvättning och mella varven även en paus i soffan med en härlig inredningstidning som bara andas jul..
Åhh blir så varm i kroppen av att läsa och se alla vackra bilder, vill ha allt, vill ha familj och en stor släkt att öppna min dörr för hela långa julen, men det kommer nog även till mig om några år hoppas jag..

Längtar riktigt mycket efter att få ta fram alla ljusstakar och adventsstjärnor - finns inget härligare än att komma hem efter en lång arbetsdag så lyser det så vackert i alla fönster - det ger mig energi och jag mår bra!!
Även få pyssla lite tillsammans med sonen, baka och mysa runt med julskivan på i bakgrunden och en kopp varm glögg - Lucias Chokladglögg är min personliga favorit..

Ha nu en skön kväll mina vänner och ta han dom er och njut av livet varje sekund!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hej vännen, här har du en till som är julinspirerad, så mysigt att kika på alla fina bilder i tidningar och glögg är ju såå gott!



Ang helgen där i början av dec måste vi skjuta på en ev träff, passar inte riktigt då, men vi måste få till en date snart, men det är ganska mycket innan jul inpalnerat som det ser ut nu.. Men vi får fundera!



Stor kram och sov sött



Kraamar

2009-11-15 @ 21:53:31
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du får väl köra en "tomten är far till alla barnen". Grymt charmig film om inte annat och självklart kommer det någon till dig. Det vet du!



Kram!

2009-11-15 @ 22:49:42
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0