Ovissheten kvarstår..




Utsikt från min balkong - åhh vill inte flytta..

God morgon bloggsverige!!
Ännu en mörk morgon men vaknade av att sonen kom in till mig runt sextiden och sa att hans gossehund "Dogge" drömmer mardrömmar så de kunde inte sova.. Hmm undrar vem det var som egentligen drömde mardrömmar jag.. =)

Angående min boendefråga är det ännu inte löst, budgivning pågår för fullt på huset (tror jag i alla fall) och det senaste jag hörde var att de som var mest intresserade ville ha hyresgästen kvar - vilket då innebär att jag får bo kvar... Åhhhh vad jag önskar att det blir så...
Vill hitta tillbaka till mig och mitt liv i lägenheten, trivs väldigt bra och orkar inte tänka på en flytt, leta lägenhet m.m..

Bara ett litet inlägg denna morgon, återkommer ikväll..
Ha nu en fantastiskt torsdag och ta tillvara på solen OM ni får se skymten av den.. (det fick jag igår, härligt) 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig/er. Håller tummarna för att de nya ägarna ska förstå att det är bäst med dig i huset :)



Du.. tack för dina ord! Det ä ju sådana som du (och dina kommentarer) som man vill och ska bry sig om.

Mitt företag är ett bemanningsföretag som å ena sidan riktar sig till förskolor, skolor och gymnasier och å andra sidan till privatpersoner. Startade upp i augusti/september och det är jättekul. Mer jobb än någonsin och mindre pengar men Oj, vad det är värt det! Vad är det du gör (Kanske kan läsa mig till det..?)



Kram på dig!



/Anna

2009-11-19 @ 15:35:31
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka fina bilder! :)

2009-11-19 @ 15:37:46
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0