Over and out


Bild lånad genom google.se

Hej alla bloggvänner i vårt avlånga land..
Hur har er fredag och vecka vart? Själv har det vart fullt ös sen jag kom hem i måndags natt från Milano.. Har gjort lite adventspynt (kommer bilder så fort jag köpt en sladd så jag kan ladda in bilder på datorn), tagit fram ljusstakarna och stjärnorna så nu lyser det såå fint i alla fönster..
Blir glad och varm i själen - känns mysigt och varmt här hemma nu när advent bara är 2 dagar bort.. Härligt med jultider, bara snön som saknas..

Har en lugn kväll i småstaden, laddar för jobb hela långa helgen - är Globen Horse Show och det är ett av två evenemang som jag varje år åker in och jobbar på, hur kul som helst.. Träffa gamla arbetskamrater, tjäna lite extra pengar till julklappar är ju inte heller helt fel...

Skulle egentligen haft lilleman denna helg men har får vara kvar hos sin pappa tills på måndag medans jag jobbar - missar dessutom hans första tennisturnering men man kan väl inte vara överallt antar jag..
Gör detta för vår skull, för att det inte ska bli så ansträngt ekonomiskt under jul, så vi kan unna oss att göra något kul!!

Hur ser er helg ut, party eller bara hemma och adventsmysa?

Vill även passa på att säga tack till er som lämnar spår efter er, som tar er tid att skriva en kommentar det värmer och gör mig glad att ni gillar det jag skriver...
Sedan vet jag att det är en hel del fler som läser bloggen men inte lämnar spår efter er, är ju lite nyfiken på vilka ni är..;)


Ta hand om er så hörs vi igen nästa vecka - säger over and out för denna helg!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hoppas hästarna är snälla mot dig!

Kämpa på och tänk vad bra att pengarna kommer sen =0)



Kram

2009-11-28 @ 21:46:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej vännen!

Jag hoppas du haft en trevlig helg bland alla hästar =)

Själv är jag livrädd för dessa stora djur!!



Blir alltis så glad då du kommenterar hos mig!

Massa kramar

2009-11-29 @ 00:24:34
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag var i Globen idag, såg küren. Var sugen på att ringa och kolla var du höll hus men ville inte störa. Hoppas iafl att det har gått bra att jobba.

Kramar

2009-11-29 @ 21:04:57
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

hej hej tittar in och önska dig en lite försenad första advent.



kram

2009-11-30 @ 14:27:06
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Lämnar ett litet "spår" då jag kikade in här via Ann-Louises blogg som länkat till dej! Förstår att ni ska träffas till helgen! Trevligt!!



Ha en fin dag/C

2009-12-01 @ 07:29:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0