Inköpslista...


Varför inte en sådan här..??

God Morgon!!

Sitter uppkrupen i sängen med datorn och en kopp kaffe, tittar ut och det är bara grått och trist, regnet hänger i luften. Inte direkt att det hjälper mig må bättre MEN idag har jag lovat mig själv att det ska vara en bra dag, försöka "ta bort" alla tankar och funderingar och bara vara här och nu, njuta av att det är ledigt tillsammans med W...

Ska ta bilen och åka till västerås om någon timme, är nämligen visning på huset igen.. Men det gör inte så mycket behöver verkligen åka en sväng till "storstaden" på lite shopping.. Exempelvis så behöver jag handla en dammsugare, den försvann när D flyttade - kanske inte det roligaste man kan shoppa men men..=)

Nu ska vi göra oss iordning för storstadsbesöket, tror vi även passar på att äta någon god lunch och en sväng till IKEA - behöver lite småsaker som jag märker saknas efter separationen, framförallt en taklampa i hallen, är väldigt mörkt när man kommer hem...

Ha nu en skön lördag och tänk på att njuta av livet man vet aldrig vad som händer imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Låter som en bra start på denna regniga lördag! Hoppas du hittar det du behöver och att du och W får en härlig dag!



Kram

2009-11-14 @ 10:45:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0