Kvällsmys..


Kvällens lektyr i soffan..
Bild lånad från alltihemmet.se


Då har mörkret lags sig över småstaden för några timmar sedan och jag myser runt i mjukisbyxor och en alldeles för stor t-shirt.. Tur ingen är här och ser min uppenbarelse just nu, ingen vacker syn med dock så skönt.. =)

Har precis ätit en enkel middag tillsammans med lilleman, kyckling med ris och en creme fraice sås som du kan se receptet på här.. Både jag och W har en förkärlek för kyckling och idag vart den "snabba" varianten - färdiggrillad direkt från ICA som även kommer räcka till en lunch imorgon - skönt för mig.. haha

Nu sitter jag med laptopen i knät och funderar på om jag ska städa lite i min garderob eller bara fortsätt lata mig i soffan med coca cola och chips som inhandlades som kvällens "onyttigheter" för oss..

Vad har ni för er denna afton?
Var bara en liten uppdatering om läget för mig härhemma i småstaden..
Ps.. Blev ingen dammsugare - kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha.. haha
Njut av livet mina vänner..

Har blivit av med min kamera efter separationen och har nu endast min gamla kvar - men hittar inte sladden till datorn så kan inte ladda upp några bilder just nu, ni får stå ut med mina gamla ett tag tills jag inhandlat en ny sladd..



Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan,



Jag har en lugn lördagkväll hemma själv. Min karl är borta tills måndag, så jag äter onyttigt och kollar på SATC.

Hoppas du får en fortsatt bra helg!

Massa kramar

2009-11-14 @ 22:45:30
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0